Wizard kártyajáték

Wizard kártyajáték
Wizard kártyajáték
Wizard kártyajáték
Wizard kártyajáték

Egy varázslatos kártyajáték, amiben a játékosoknak minden forduló előtt előre meg kell jósolniuk pontosan az elvitt ütéseik számát. Ám ez nem is olyan egyszerű – már ha valaki nem rendelkezik a jövőbelátás képességével. A jóslatokat valóra is kell váltani és a helyes jóslatért pont jár. Az a játékos, aki a legtöbb pontot gyűjti, megnyeri a játékot.

10 – 99 éves kortól ajánlott
3 – 6 játékos számára
~ 45 – 60 perc
kXhHsfgVNpE
Állapot:
4 790 Ft
A vásárlás után járó pontok: 240 Ft
Nincs raktáron
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek


 
A játékról röviden:
 
Ken Fisher 1984-ben megjelent játéka 3-6 játékos részére egy igazi különlegesség. A játék olyan népszerű mind a mai napig, hogy minden évben világbajnokságot is rendeznek belőle. Amit pár évvel ezelőtt éppen egy magyar játékos nyert meg.
 
 
 
Mit kapunk a dobozban?
 
60 karakterkártya, 1 jegyzettömb, 1 játékszabály
 
 
 
A játék menete:
 
A játékosok egy-egy varázslótanoncot alakítanak, akik a jövendölés művészetét tanulják.
 
A játék első körében mindenki egy lappal kezd, majd a körök folyamán mindig egy lappal több lesz kiosztva fejenként. Így az ötödik körben már mindenkinél öt lap lesz.
 
A játékkör elején a maradék lapok közül a legfelső fel lesz fordítva. Ez lesz a kör ütő színe. Kivéve, ha bolondot fordítanak fel, akkor az osztó választja meg az ütő színt. Ha pedig varázsló van felfordítva, akkor az osztó kikereshet egy lapot, és az lesz az ütő szín.
 
Ez után mindenki megjósolja, hogy hány ütést fog tudni elvinni a körben. Így nem biztosan az a nyertese a körnek, akinek a legjobb lapja van.
 
A jegyzettömbre felkerülnek az állítások. A kezdő játékos kirak egy lapot, és a többieknek olyan színűt kell kijátszani. Ha nem tudnak kezdő színt tenni, kötelező jelleggel kell ütő színt kell, hogy tegyenek.
 
Majd a kijátszott trükkök után, ellenőrizni kell az állítások helyességét. Aki a legjobban tippelte meg, taktikázta ki a trükkjei számát, és aki a legjobban tippelte meg az ütései számát, az megnyerte a kört.
 
A helyes tippért 20 pont jár és minden elvitt trükkért plusz 10. Ám, csak akkor ha a tipp helyes volt. Ha valaki nem találta el az ütései számát, akkor annyiszor mínusz 10 pontot kap, ahány trükköt elvitt.
 
 
 
Hogyan lehet nyerni?
 
Az utolsó körben az összes kártyalap ki lesz osztva. Ez az utolsó kör. Ezután a pontokat összesíteni kell és az nyer, aki a legtöbb pontot szerezte a játék folyamán.
 
 
 
Végezetül:
 
A Wizard egy remekbe szabott, egyszerű kis kártyajáték. Ami még is hatalmas mélységeket mutat, és a látszat ellenére nem a vakszerencse, hanem bizony az ügyes taktikázás is vezérli a játékmenetet. Ajánljuk mindenkinek, aki egy könnyed ám még is elgondolkodtató kártyajátékra vágyik.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Játék eszköze
kártyajáték
Játék mechanizmusa
Ütés-váltós, Kockáztatás, Paklitervezés, PredictiveBid
Fejlesztési területek
taktikai gondolkodás, deduktív gondolkodás fejlesztés, szociális képességek fejlesztése
Téma/Tematika
varázslós
Kiadó
PIATNIK_HU
Kiadás éve
2 011
Cikkszám
KTM100002416
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.