Vigyáz(z) 6! - BONTOTT társasjáték

Vigyáz(z) 6! - BONTOTT társasjáték
Vigyáz(z) 6! - BONTOTT társasjáték
Vigyáz(z) 6! - BONTOTT társasjáték
Vigyáz(z) 6! - BONTOTT társasjáték

A játékosok a kapott lapokból körönként egyet lefordítva kitesznek, majd egyszerre megfordítják és a legkisebbtől kiindulva hozzáillesztik a sorokhoz. Aki a hatodik lapot illeszti egy sor végére, az a sor első öt lapját felveszi. Vigyáz(z)! Aki a játék végéig a legtöbb ökörfejes kártyát gyűjti, az elveszti a játékot. A jubileumi kiadás 3 játékvariációt és 10 extra kártyalapot is tartalmaz.

11 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 10 játékos számára
~ 45 – 55 perc
rVIOFuqxSM0
RRP: 3 990 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

3 590 Ft
A vásárlás után járó pontok: 108 Ft
Nincs raktáron
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A játékról röviden:

Wolfgang Kramer 1994-ben megjelent játéka 2-10 fő részére egy cseles kis kártyajátékot kínál minden játékos számára, aki szereti a gyors játékmenetű és vicces játékokat.

 

Mit kapunk a dobozban?

114 játékkártya, 1 játékszabály

 

A játék menete:

A lapok 1-114-ig vannak számozva, és mindegyik lapon különböző mennyiségű ökörfej szimbólum található. A játékosok célja, hogy ezekből a játék végére minél kevesebbet gyűjtsenek be.

A megkevert pakliból mindenki kap 10 lapot. Majd a játéktér közepére kikerül 4 lap. Ezeket a sorozatokat kell folytatniuk a játékosoknak növekvő sorrendben.

Mindenki kijátszik egy lapot majd egyszerre megfordítja azt. A legalacsonyabb számú lapot kijátszó jön elsőnek. Ha egy játékos nem tudja odailleszteni az egyik kirakott lap mellé a sajátját, akkor elveszi a sorkezdő lapot és behelyezi a helyére a kijátszottat.

A lapokat mindig a lehető legközelebb lévő számhoz kell illeszteni.

Aki a hatodik lapot lerakja egy sorozatba, az elviszi az előtte lévő 5 lapot és az utolsó lap lesz a sorozat kezdő lapja.

Amikor elfogynak a játékosok lapjai, egy új kör kezdődik. A kapott pontokat, amiket a lapon lévő ökörfejek adnak, fel kell jegyezni.

 

Hogyan lehet nyerni?

Aki először eléri a 66 pontot, az jelzi a játék végét. Akinek pedig a legkevesebb pontja gyűlt össze, megnyerte a játékot.

 

Végezetül:

A Vigyáz(z) 6! egy nagyszerűen egyszerű kártyajáték. Jól kell taktikázni a lapok kijátszásával, hogy minél kevesebb ökörfejet kelljen begyűjteni. Ajánljuk mindenkinek, aki szereti az egyszerű ám mégis felettébb szórakoztató, könnyed kártyajátékokat.

 



SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
Vigyáz(z) 6!
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék eszköze
kártyajáték
Játék mechanizmusa
Egyidejűakciók, Paklitervezés, Minták
Fejlesztési területek
kombinációs készség, logikai készségek fejlesztése, memória
Téma/Tematika
állatos
Kiadó
PIATNIK_HU
Kiadás éve
2 020
Szerző(k)
Wolfgang Kramer, Franz Vohwinkel
Cikkszám
BON100002506-bontott
Termék státusza
Bontott termék, kedvezőbb ár    
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.