Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A Játék célja
A játékosok megpróbálják elsőként befedni Zingo táblájukat az odaillő lapocskákkal.
A játék
Az Osztó minden alkalommal elcsúsztatja az adagolót előre majd vissza, hogy két Zingo lapocska láthatóvá váljon.
Ha egy játékos ugyanolyan képet lát a Zingo lapocskán, mint amilyen Zingo tábláján van, hangosan kimondja a nevét, elveszi a lapocskát, és a Zingo tábláján a megfelelő képre helyezi. A fel nem használt lapocskákat az Osztó félrerakja.
Ha kettő vagy több játékos szeretné ugyanazt a lapocskát megszerezni, azé lesz, aki a leghamarabb kimondja a nevét. Az Osztó dönti el, hogy ki mondta először. Ha az Osztó úgy dönt, hogy döntetlen, a lapocskát visszarakja a Zingo Adagolóba.
Az Osztó a biró! Ha egy játékos kimondja egy lapocskán szereplő ábra nevét, anélkül, hogy szüksége volna rá, az Osztónak figyelmeztetnie kell. Három ilyen figyelmeztetés után 1 db Zingo lapocskát le kell vennie a táblájáról. További három figyelmeztetés után még 1-et, és így tovább. A figyelmeztetett játékos döntheti el, hogy melyik lapocskát veszi le.
A győztes az lesz, aki eléri a “Blackout”-ot, vagyis az összes képet a Zingo tábláján Zingo lapocskák borítanak, és hangosan kimondja, hogy ZINGO, ezzel megnyerve a játékot. A következő játékban a győztes lesz az Osztó.
A játékosok megpróbálják elsőként befedni Zingo táblájukat az odaillő lapocskákkal.
A játék
Az Osztó minden alkalommal elcsúsztatja az adagolót előre majd vissza, hogy két Zingo lapocska láthatóvá váljon.
Ha egy játékos ugyanolyan képet lát a Zingo lapocskán, mint amilyen Zingo tábláján van, hangosan kimondja a nevét, elveszi a lapocskát, és a Zingo tábláján a megfelelő képre helyezi. A fel nem használt lapocskákat az Osztó félrerakja.
Ha kettő vagy több játékos szeretné ugyanazt a lapocskát megszerezni, azé lesz, aki a leghamarabb kimondja a nevét. Az Osztó dönti el, hogy ki mondta először. Ha az Osztó úgy dönt, hogy döntetlen, a lapocskát visszarakja a Zingo Adagolóba.
Az Osztó a biró! Ha egy játékos kimondja egy lapocskán szereplő ábra nevét, anélkül, hogy szüksége volna rá, az Osztónak figyelmeztetnie kell. Három ilyen figyelmeztetés után 1 db Zingo lapocskát le kell vennie a táblájáról. További három figyelmeztetés után még 1-et, és így tovább. A figyelmeztetett játékos döntheti el, hogy melyik lapocskát veszi le.
A győztes az lesz, aki eléri a “Blackout”-ot, vagyis az összes képet a Zingo tábláján Zingo lapocskák borítanak, és hangosan kimondja, hogy ZINGO, ezzel megnyerve a játékot. A következő játékban a győztes lesz az Osztó.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
helyzetkialakítós, ügyességi
Téma/Tematika
bingó
Kiadó
Mattel
Kiadás éve
2 010
Cikkszám
KTM100000638
Vélemények
Nincsenek témák!