T.I.M.E. stories /SÉRÜLT DOBOZ/

T.I.M.E. stories /SÉRÜLT DOBOZ/
T.I.M.E. stories /SÉRÜLT DOBOZ/
T.I.M.E. stories /SÉRÜLT DOBOZ/
T.I.M.E. stories /SÉRÜLT DOBOZ/
T.I.M.E. stories /SÉRÜLT DOBOZ/
T.I.M.E. stories /SÉRÜLT DOBOZ/

Egy rendkívül fontos expedícióra keres vállalatunk idő-ügynököket. A T.I.M.E. ügynökség olyan, kockázatokat vállalni képes ügynököket keres, akik készek visszautazni az időben és életük... burkuk kockáztatásával megváltoztatni a múlt történései között pár fontos momentumot, hogy világunk még jobb lehessen! Szeretnél idő utazni? Jelentkezz küldetéseinkre, ahol, amennyiben sikerrel jársz, az elismerés sem lesz kevés.


A termék doboza sérült.

12 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 4 játékos számára
~ 120 – 240 perc
dWrZAzAR8tI
15 990 Ft
A vásárlás után járó pontok: 800 Ft
Nincs raktáron
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A T.I.M.E. Stories társasjáték egy legacy stílusú játék, ám mentes minden kártya tépkedéstől és rongálástól. Az alapjáték megvételével a játékosok egy egész estés (igazából délután-estés) időtöltést kapnak, illetve a játék további kiegészítőihez már az övék lesz a játéktábla, kockák és kiegészítő tokenek.

A játék összetettségéhez mérten ajánljuk 14 éves kortól és főként négy főre (két vagy három játékossal is játszható, de mivel kooperatív, sokkal jobban élvezhetitek négy fővel a játékot), közepes angol tudással - magyar játékszabályt adunk hozzá, de a küldetés kártyák angol szövegezésűek.

 

Mit kapunk a dobozban?

8 ügynök jelölő, 1 időjelölő, 1 csapatjelölő, 1 Idő Kapitánya kocka, 6 akció kocka, 40 normál és koponyás pajzs, 7 idő pajzs, 7 szív pajzs, 7 speciális pajzs, 140 erőforrás jelölő, 30 életerőpont jelölő, 24 állapotjelzó, 1 játéktábla, 1 küldetés pakli (Asylum 1921 N.T. küldetéshez), magyar játékszabály az alapok elsajátításához.

 

A játék menete:

A T.I.M.E. Stories megalkotásánál vegyítették a társasjátékok és a kalandjátékok legjobb elemeit. Kapunk egy táblát, játékos jelölőket, egy csomó tokent, kockákat és már indulhat is a kaland! Alapvetően mindegyik kalandhoz kártyákat használunk majd - így kapod meg a térképeket, a helyszíneket és tárgyakat is -, és van amelyikhez több paklit is adnak. A játékosok időügynököket alakítanak, akiknek egy-egy időpontba és helyszínre kell elutazniuk (persze nem, mint ügynökök, hanem emberek burkaiba, ha úgy tetszik, héjaiba bújva), ahol egy küldetést kell véghezvinniük. Ezek a karakterek az ottani cselekmények része (ha nem is szerves), jó és kevésbé előnyös tulajdonságokkal felvértezve, amelyeket, mint egy szerepjátékban, bizonyos mértékig befolyásolni tudsz majd. A küldetéspaklit elő véve kezd el a játék hasonlítani egy kaland-könyvhöz, ahol a döntéshelyzetek által alakítod a történéseket.

Segítesz egy elesett, látszólag ártatlan embernek kijutni a börtönből avagy sem? Válaszodhoz mérten akár melléd áll, akár tárgyakat kaphatsz tőle, talán még segíti is a küldetésed - de mi van, ha nem véletlenül dugták börtönbe és a küldetésedet e miatt elbukod?

Minden kiegészítő újabb történetet ad neked és csapatodnak, más-más helyszínre kalauzol el benneteket. A kapott kiegészítőkkel is ügyesen játszanak a történetek alkotói: attól függően, milyen típusú történetet éltek át, változik kicsit a játék komponenseinek használata.

 

Hogyan lehet nyerni?

Minden küldetésnek van egy végcélja, ami általában egyértelmű... a játék kalandját átélve csapatoddal egyhangban kell cselekedj, ami (tekintve, hogy tele van a játék döntéshelyzetekkel) végső soron akár felül is írhatja eredeti céljaitokat.

Hagyd, hogy elvarázsoljon és magával ragadjon egy-egy kaland.

 

Végezetül:

Habár a társasjáték mellett rengeteg pozitív érvünk van, meg kell említenünk a negatívumot is. Általában egy társasjátékba belefektetni azért jó dolog, mert rengeteg kellemes estét és kikapcsolódást nyújthat egy baráti társaságnak és családnak, ebből adódóan a legacy típusú, úgy mond egyszer játszható társasjátékok, ezt az örök érvényű tulajdonságot felül írják.

Ezzel a játékkal, vagyis a hozzá kapott első történettel (Asylum 1921) egyetlen egyszer tudtok majd játszani (igaz, 5-6 órás lebilincselő kalandban vehettek részt). Úgy érdemes az ilyesfajta társasjátékokra - mint a T.I.M.E. Stories-ra is - tekinteni, mintha a csapat részt venne egy szabaduló szobás kalandban vagy egy egész estés programra menne el.

A kaland komponensei nem vesznek el, nem formálódnak, ezáltal akár hónapokkal, évekkel később elő lehet venni újra és neki lehet rugaszkodni - amikor már feledésbe múltak a jelenetei, illetve megoldásai. Illetve a további kiegészítőiben újabb kalandokat kaptok, amelyhez az alapjátékban lévő komponensek mint szükségesek lesznek majd.

Végül pedig, mellette szóljon, hogy különleges, egészen magával ragadó a társasjáték hangulata, kifejezetten izgulni lehet közben, amit valljuk be, nem sok társasjáték mondhat el magáról.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
T.I.M.E Stories
Játékszabály nyelve
angol
Játékszabály jellege
közepes
Játék mechanizmusa
ügyességi, kártyás
Fejlesztési területek
kreativitás, szociális képességek fejlesztése, deduktív gondolkodás fejlesztés
Téma/Tematika
időutazás
Kiadó
Space Cowboys
Kiadás éve
2 015
Cikkszám
SRT100003235-serult
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.