Splash attack

Splash attack
Splash attack
Splash attack
Splash attack
Splash attack
Splash attack
Színes halacskák úszkálnak békésen az éhes, vörös piranhák között. Két kockával dobunk: az egyik a keresendő hal színét, a másik a mintáját jelzi. A játékosok szélsebesen igyekeznek a megfelelő halra lecsapni, vagy elkapni a piranhát. A halakat kifoghatjuk, megehetjük (átfordítva halcsontváz-mintájú oldalukra őket) vagy visszadobhatjuk a tóba. Az nyer, aki elsőként elfogyaszt 3 halat!
5 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 4 játékos számára
~ 15 – 20 perc
új
4 190 Ft
A vásárlás után járó pontok: 210 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A JÁTÉK CÉLJA







A játék célja, hogy „ELKAPJUNK”, majd „MEGEGYÜNK” három halat.















ELŐKÉSZÜLETEK







Helyezzük a kilenc színes halat a halcsontvázas oldalával lefelé az asztalra. Helyezzük az éhes vörös piranhát a halraj közepébe.















A JÁTÉK MENETE







Döntsük el, melyik játékos kezd. Amelyik játékoson a sor, dob mindkét dobókockával. Minden játékos gyorsan megpróbál „ELKAPNI” egy olyan halat, amely a dobásnak megfelel PL. HA AZ EGYIK KOCKÁN KÉK SZÍN LÁTHATÓ, A MÁSIKON PEDIG NÉGYZETFORMA, AKKOR AZT A KÉK HALAT KELL ELKAPNI, AMELYEN NÉGYZET FORMÁJÚ PIKKELYEK VANNAK!







Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi a játékos maga elé. Az a játékos, aki az előbb dobott, továbbadja a kockát a következőnek, aki szintén dob a két kockával. Ismét minden játékos megpróbálja elkapni a megfelelő halat. Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi maga elé az a játékos, aki elkapta. AZONBAN ha a kocka olyan halat mutat, amelyet már valaki elkapott, a játékosnak el kell kiáltania magát: „CSOBBANÁS!”, és a többiek előtt el meg kell ragadnia a vörös piranhát! Ha sikerrel járt, az „elkapott halat” felfordítja, hogy most már a csontváza legyen látható. Ezt a halat sikerült „MEGENNIE”, így már ahhoz a játékoshoz tartozik.







De ha BÁRMELYIK MÁSIK játékos fogta meg először az éhes vörös piranhát, az „elkapott” hal visszakerül a játékba.







FIGYELEM: BÁRMELYIK JÁTÉKOS ELKIÁLTHATJA MAGÁT, HOGY „CSOBBANÁS!”, HA LÁTJA, HOGY EGY MÁR ELKAPOTT HAL JELLEMZŐIT MUTATJÁK A DOBÓKOCKÁK.







FIGYELEM: HA EGY TÚLBUZGÓ JÁTÉKOS OLYANKOR FOGJA MEG A VÖRÖS PIRANHÁT, AMIKOR A KOCKÁK EGY MÁR MEGEVETT HALAT MUTATNAK, ANNAK A JÁTÉKOSNAK VISSZA KELL DOBNIA A JÁTÉKBA EGY HALAT. HA NINCS NÁLA HAL, AKKOR SEMMI NEM TÖRTÉNIK.















A JÁTÉK VÉGE







A játéknak vége, ha egy játékos megfog, majd „meg is eszik” három halat, amivel megnyeri a játékot. 















GYORS JÁTÉK







A fiatalabb játékosok játszhatnak úgy is, hogy rögtön felfordítják az elkapott halakat (hogy azonnal látható legyen a halcsontváz), és aki három halat összegyűjt, megnyeri a játékot.















Kiemelten fejlesztett készségek: 







◗ memória ◗ reflex

SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Játék mechanizmusa
ügyességi, helyzetkialakítós
Fejlesztési területek
kombinációs készség, memória, kombinációs készség
Téma/Tematika
mese
Kiadó
Gigamic
Kiadás éve
2 004
Cikkszám
KTM100000597
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.