Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A JÁTÉK CÉLJA
A játék célja, hogy „ELKAPJUNK”, majd „MEGEGYÜNK” három halat.
ELŐKÉSZÜLETEK
Helyezzük a kilenc színes halat a halcsontvázas oldalával lefelé az asztalra. Helyezzük az éhes vörös piranhát a halraj közepébe.
A JÁTÉK MENETE
Döntsük el, melyik játékos kezd. Amelyik játékoson a sor, dob mindkét dobókockával. Minden játékos gyorsan megpróbál „ELKAPNI” egy olyan halat, amely a dobásnak megfelel PL. HA AZ EGYIK KOCKÁN KÉK SZÍN LÁTHATÓ, A MÁSIKON PEDIG NÉGYZETFORMA, AKKOR AZT A KÉK HALAT KELL ELKAPNI, AMELYEN NÉGYZET FORMÁJÚ PIKKELYEK VANNAK!
Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi a játékos maga elé. Az a játékos, aki az előbb dobott, továbbadja a kockát a következőnek, aki szintén dob a két kockával. Ismét minden játékos megpróbálja elkapni a megfelelő halat. Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi maga elé az a játékos, aki elkapta. AZONBAN ha a kocka olyan halat mutat, amelyet már valaki elkapott, a játékosnak el kell kiáltania magát: „CSOBBANÁS!”, és a többiek előtt el meg kell ragadnia a vörös piranhát! Ha sikerrel járt, az „elkapott halat” felfordítja, hogy most már a csontváza legyen látható. Ezt a halat sikerült „MEGENNIE”, így már ahhoz a játékoshoz tartozik.
De ha BÁRMELYIK MÁSIK játékos fogta meg először az éhes vörös piranhát, az „elkapott” hal visszakerül a játékba.
FIGYELEM: BÁRMELYIK JÁTÉKOS ELKIÁLTHATJA MAGÁT, HOGY „CSOBBANÁS!”, HA LÁTJA, HOGY EGY MÁR ELKAPOTT HAL JELLEMZŐIT MUTATJÁK A DOBÓKOCKÁK.
FIGYELEM: HA EGY TÚLBUZGÓ JÁTÉKOS OLYANKOR FOGJA MEG A VÖRÖS PIRANHÁT, AMIKOR A KOCKÁK EGY MÁR MEGEVETT HALAT MUTATNAK, ANNAK A JÁTÉKOSNAK VISSZA KELL DOBNIA A JÁTÉKBA EGY HALAT. HA NINCS NÁLA HAL, AKKOR SEMMI NEM TÖRTÉNIK.
A JÁTÉK VÉGE
A játéknak vége, ha egy játékos megfog, majd „meg is eszik” három halat, amivel megnyeri a játékot.
GYORS JÁTÉK
A fiatalabb játékosok játszhatnak úgy is, hogy rögtön felfordítják az elkapott halakat (hogy azonnal látható legyen a halcsontváz), és aki három halat összegyűjt, megnyeri a játékot.
Kiemelten fejlesztett készségek:
◗ memória ◗ reflex
A játék célja, hogy „ELKAPJUNK”, majd „MEGEGYÜNK” három halat.
ELŐKÉSZÜLETEK
Helyezzük a kilenc színes halat a halcsontvázas oldalával lefelé az asztalra. Helyezzük az éhes vörös piranhát a halraj közepébe.
A JÁTÉK MENETE
Döntsük el, melyik játékos kezd. Amelyik játékoson a sor, dob mindkét dobókockával. Minden játékos gyorsan megpróbál „ELKAPNI” egy olyan halat, amely a dobásnak megfelel PL. HA AZ EGYIK KOCKÁN KÉK SZÍN LÁTHATÓ, A MÁSIKON PEDIG NÉGYZETFORMA, AKKOR AZT A KÉK HALAT KELL ELKAPNI, AMELYEN NÉGYZET FORMÁJÚ PIKKELYEK VANNAK!
Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi a játékos maga elé. Az a játékos, aki az előbb dobott, továbbadja a kockát a következőnek, aki szintén dob a két kockával. Ismét minden játékos megpróbálja elkapni a megfelelő halat. Az elkapott halat a csontos oldalával LEFELÉ fordítva elhelyezi maga elé az a játékos, aki elkapta. AZONBAN ha a kocka olyan halat mutat, amelyet már valaki elkapott, a játékosnak el kell kiáltania magát: „CSOBBANÁS!”, és a többiek előtt el meg kell ragadnia a vörös piranhát! Ha sikerrel járt, az „elkapott halat” felfordítja, hogy most már a csontváza legyen látható. Ezt a halat sikerült „MEGENNIE”, így már ahhoz a játékoshoz tartozik.
De ha BÁRMELYIK MÁSIK játékos fogta meg először az éhes vörös piranhát, az „elkapott” hal visszakerül a játékba.
FIGYELEM: BÁRMELYIK JÁTÉKOS ELKIÁLTHATJA MAGÁT, HOGY „CSOBBANÁS!”, HA LÁTJA, HOGY EGY MÁR ELKAPOTT HAL JELLEMZŐIT MUTATJÁK A DOBÓKOCKÁK.
FIGYELEM: HA EGY TÚLBUZGÓ JÁTÉKOS OLYANKOR FOGJA MEG A VÖRÖS PIRANHÁT, AMIKOR A KOCKÁK EGY MÁR MEGEVETT HALAT MUTATNAK, ANNAK A JÁTÉKOSNAK VISSZA KELL DOBNIA A JÁTÉKBA EGY HALAT. HA NINCS NÁLA HAL, AKKOR SEMMI NEM TÖRTÉNIK.
A JÁTÉK VÉGE
A játéknak vége, ha egy játékos megfog, majd „meg is eszik” három halat, amivel megnyeri a játékot.
GYORS JÁTÉK
A fiatalabb játékosok játszhatnak úgy is, hogy rögtön felfordítják az elkapott halakat (hogy azonnal látható legyen a halcsontváz), és aki három halat összegyűjt, megnyeri a játékot.
Kiemelten fejlesztett készségek:
◗ memória ◗ reflex
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Játék mechanizmusa
ügyességi, helyzetkialakítós
Fejlesztési területek
kombinációs készség, memória, kombinációs készség
Téma/Tematika
mese
Kiadó
Gigamic
Kiadás éve
2 004
Cikkszám
KTM100000597
Vélemények
Nincsenek témák!