Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
A Rumini történet szerzője, Berg Judit és Kálmán Anna illusztrációjával készült játék 2-4 fő részére, amit már 6 éves kortól is játszhatnak a gyerekek.
Mit kapunk a dobozban?
1 játéktábla, 4 bábu, 2 hagyományos dobókocka, 1 égtáj dobókocka, 12 égtájkorong, 4 feladatkártya, 22 eszközkártya, 20 Fortuna bogár kártya, 15 mágneskártya
A játék menete:
Minden játékos húz egy-egy feladatkártyát. Ezeken szerepel 3 kikötő, ahova a játékosnak el kell jutnia a kalandjai során.
Minden játékos kap kezdő készletnek egy mágnes, egy kincs és két különböző felszerelés kártyát.
A fortuna bogár és az eszközkártyákat külön-külön meg kell keverni és a két külön paklit képpel lefelé a tábla mellé helyezni. A játékosok ezekből fognak húzni a kalandok során.
Egy játékos a körében dob a két hagyományos és az égtáj kockával, majd az égtájkockán megjelölt irányok közül választva haladhat annyi mezőt a térképen, amennyit az egyik kocka mutat.
Ha kedvező irányba mutat az égtájkocka, akkor érdemes a nagyobbat választania, ellenkező esetben a kisebb értéket.
A különböző szigetek megannyi érdekes kalandot tartogatnak az utazók számára.
Amennyiben a játékos útja egy szigeten keresztül vezet, meg kell állnia és varázseszközei segítségével egy játékos feladatot kell teljesíteni. Majd tovább haladhat.
Ha egy játékos duplát dobott a hagyományos kockákkal akkor jutalomban részesül és választása szerint vagy egy mágnest kap vagy húz egy eszköz kártyát.
A tengeren lévő kalandokat csak akkor kell teljesíteni (pl. Kalózok, vihar, polip), ha éppen arra a mezőre érkezik egy játékos.
Egy játékos, ha egy fortuna bogár mezőre érkezik, akkor húznia kell egy fortuna bogár kártyát, ami a játékos számára lehet nagy szerencse vagy éppen balszerencse is.
Ha egy játékos éppen egy kikötő mellett fejezi be a lépését, felhasználhat két petárda lapot és a partiőrség bevontatja a kikötőbe.
A mágnes lapok felhasználásával meg lehet változtatni a mozgás irányát egy, a játékos által meghatározott irányba.
A kinccsel pedig kiválthatja magát a kalózok fogságából vagy egy általa választott eszköz lapot vásárolhat meg.
Hogyan lehet nyerni?
Az a játékos, aki elér a feladatlapján szereplő sziget kikötőjébe egy iránytű jelzővel letakarhatja azt a feladatát. Az a játékos, aki mind a három szigetet először keresi fel a feladatlapjáról, nyert.
Végezetül:
A játék nagyon aranyos, és remek szórakozást nyújt a gyerkőcök számára. Ajánljuk minden kisgyermekes családnak, hiszen akár a szülők is bátran leülhetnek e-mellé a remek társasjáték mellé a gyerekekkel együtt.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
Rumini
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
Forgassésmozgass
Fejlesztési területek
stratégiai gondolkodás, szociális képességek fejlesztése, kombinációs készség
Téma/Tematika
mese
Kiadó
Keller & Mayer
Kiadás éve
2 011
Szerző(k)
Berg Judit, Kálmán Anna
Cikkszám
KTM100002223
Vélemények
Nincsenek témák!