Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
Alex Randolph eredetileg 1999-ben megjelent játékának új kiadása 1-végtelen számú játékos számára a pattogó robotok érdekes világába invitálja a játékosokat.
Mit kapunk a dobozban?
4 kétoldalas tábla és hozzá egy műanyag középrész, 4 robotfigura, 4 négyzet alakú jelző, 17 célpont és 1 homokóra
A játék menete:
A játékosok játszhatnak egyénileg is, de alkothatnak csapatokat is. A lényeg, hogy mindenki odaférjen az asztalhoz.
Miután felépítették a kívánt oldalakat használva a játékteret, a játékosok véletlenszerű helyekre lehelyezik a négy robotot, és mindegyik alá raknak egy jelölőt. Ez azt szolgálja, hogy ha valakinek nem megfelelő a megoldása vissza lehessen állítani a kezdő helyzetbe a robotokat.
A játékot lehet addig játszani, amíg el nem fogy az összes feladatkorong, vagy egy bizonyos mennyiséget meg nem szerez belőlük valaki.
A játékosok felfordítanak egy jelzőt, ami meg fog mutatni egy célmezőt a táblán, és hogy melyik robottal kell elérni oda.
Ezután mindenki megpróbálja megtervezni az útvonalat a célmezőhöz. Mindezt úgy, hogy közben nem nyúlhat a robotokhoz, vagy használja az újait végigvezetve a táblán. Az útvonalnak legalább egy pattanást kell tartalmaznia.
Egy robot addig fog mozogni, amíg valamilyen akadályba nem ütközik, ekkor tetszőleges irányban tovább pattanva folytatja majd az útját a következő akadályig.
Pattanásra fel lehet használni a többi robotot is, nem csak a terepet.
Amint valakinek megvan a megoldás, bemondja a számot amennyi lépésből meg tudja oldani a feladatot. Majd megfordítja a homokórát, és a többiek addig találhatnak jobb megoldást, amíg le nem jár az idő.
A legkisebb számot bemondó játékos demonstrálhatja a lépését. Amennyiben korrekt, megkapja a jelzőt. Ha nem sikerült neki, a következő játékos jön.
Miután valaki elvitte a tokent, a robotok ott maradnak ahova mozgatták őket. A talpak alájuk kerülnek, és jön a következő feladat.
Hogyan lehet nyerni?
A játékot az nyeri, aki a legtöbb jelzőt gyűjtötte össze a játék során.
Végezetül:
A Richochet Robots egy térlátást és helyzetfelismerést fejlesztő játék. Nagy előnye, hogy akárhány játékos játszhatja, így kiválóan alkalmas akár egész nagy társaságok szórakozására is. A sok vidám perc garantált ezzel a játékkal.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
angol
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Játék mechanizmusa
Moduláristábla, Rácsmozgás, TRN-02StatTurnOrder, Valósidejű, Változósetup, Négyszög-rács
Fejlesztési területek
térbeli orientáció, logikai készségek fejlesztése, deduktív gondolkodás fejlesztés
Téma/Tematika
robotos
Kiadó
Abacus
Kiadás éve
2 008
Cikkszám
KTM100000574
Vélemények
Nincsenek témák!