Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
Arne Holmstörm 2010-ben megjelent játéka 2-4 fő részére egy izgalmas logikai játékra invitál minket ebben a különleges játékelemeket tartalmazó társasjátékban.
Mit kapunk a dobozban?
1 játéktábla, 68 fekete játékkorong, 4 ezüst játékkorong, 1 arany játékkorong, 4 koronggyűjtő, 1 szabálykönyv
A játék menete:
Minden játékos választ egy színt. Megkapja a hozzá tartozó koronggyűjtőt, ami alatt mindenkinek 16 fekete játékkorongja van. Az extra fekete korongokat, az ezüst és arany színűeket fel kell helyezni a játéktér megadott pontjaira. Minden játékos a zölddel jelölt sávban egy tetszőleges helyen helyezi le a kezdéshez a koronggyűjtőjét. Indulhat is a játék.
Egy játékos a körében a koronggyűjtőével függőleges és vízszintes vagy átlós irányban léphet. Méghozzá annyit kell lépnie, ahányas szám van a bábuja mellett abban az irányban, amerre lépni szeretne. Ezzel a lépéssel nem érkezhet olyan mezőre, ahol egy másik zseton van, vagy egy másik játékos koronggyűjtője. Ahonnét pedig ellépett, ott fog hagyni egyet a gyűjtője alatti zsetonokból.
Ha így egy másik zseton mellé érkezik, akkor feszültség keletkezik, amit fel kell oldani. Vagyis abban az irányban tovább kell tolni egy mezővel az érintett zsetont. De dönthet úgy a játékos, hogy saját magát tolja el.
Ha a lépést a pálya széle felé teszi meg egy játékos, és a lépések száma előtt kiér a szélére, akkor visszapattan. Vagyis a becsapódási szög irányát követve halad tovább visszafelé a táblán.
Egy idő után elkerülhetetlen, hogy egyszerre több feszültség is keletkezzen. Talán éppen az egyik feloldásával hoz létre valaki egy újabbat, vagy éppen többet is. Ekkor a soron lévő játékosnak mindegyiket fel kell oldania. Ezt nevezik a játékban láncreakciónak.
Ha egy játékosnak a feszültségek feloldásakor sikerül egy vagy több zsetont letolnia a pályáról, akkor azokat megkapja, és a színének megfelelő mennyiségű pontot fog kapni értük a játék végén. Az arany éri a legtöbbet, majd az ezüst és végül a feketék.
Abban az esetben, ha egy másik játékost tol le valaki, akkor megkapja az összes addig begyűjtött zsetonját. Plusz még egyet a koronggyűjtője alól. Majd a következő lépésekor a letolt játékos a zöld sávba helyezve a bábuját ismét feljöhet a játéktérre.
A játék addig folyik, amíg egy játékos sem tud már lépni, vagyis elfogytak a gyűjtője alól a zsetonok.
Hogyan lehet nyerni?
A játékot az nyeri, akinek több pontértékű zsetont sikerült letolni a pályáról.
Végezetül:
A Repello egy izgalmas és fordulatos logikai társasjáték, ami remek szórakozást nyújt az egész család számára. A játékból nem lehet kiesni, így senki sem marad hoppon, ha véletlenül letolták a pályáról. Ajánljuk mindazoknak, akik szeretik az absztrakt játékokat és nem félnek egy kicsit számolni.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
közepes
Játék mechanizmusa
helyzetkialakítós, panel lerakós
Fejlesztési területek
térbeli orientáció, taktikai gondolkodás, deduktív gondolkodás fejlesztés
Téma/Tematika
egyéb
Kiadó
PIATNIK_HU
Cikkszám
KTM100002349
Vélemények
Nincsenek témák!