Packet Row

Packet Row
Packet Row
Packet Row
Packet Row
Packet Row
Packet Row
Packet Row
Packet Row

A Rattus szerzőpárosának új játéka, melyben a játékosok egy-egy kereskedelmi társaságot irányítanak, akik a transzatlanti hajójáratokon zajló kereskedelemmel próbálnak minél nagyobb nyereséghez jutni. A hatalmas vagyon azonban nem elég a győzelemhez, ugyanis győzelemre csak annak van esélye, aki a vagyonából a város fejlesztésére is áldoz. Mindezt egy furfangos játékmenetbe csomagolva viheted most haza.

10 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 5 játékos számára
~ 45 – 75 perc
új
14 890 Ft
A vásárlás után járó pontok: 745 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
 
Åse Berg & Henrik Berg 2013-ban megjelent játéka, 2-5 fő részére a hajókereskedelem világába kalauzolja el a játékosokat ebben a könnyed társasjátékban.
 
Mit kapunk a dobozban?
 
4 játékos felület (tábla), 38 hivatal kártya, 42 piac kártya, 38 bank kártya, 12 kezdő szerződés kártya, játék pénz, 5 játék darab és egy kikötő mester token
 
A játék menete:
 
Minden játékos kap 25 dollárt kezdőtőkének és egyet a kezdő szerződések közül. A négy táblát középre téve (bank, céhház, dokkok, piac) meg kell keverni a paklikat és a megfelelő helyekre helyezni. Majd fel kell tölteni az aktuális játékos számtól függően az aktuális készlet és a leendő készlet helyeket. Minden játékos választ egy színt és megkapja a hozzá tartozó bábut. A kezdőjátékos megkapja a kikötőmester jelzőt, ami minden forduló alkalmával tovább lesz adva balra. Kezdődhet is a játék!
 
A cél, hogy minél több szerződést teljesítsenek a játékosok. Ehhez szükségük lesz a megfelelő árukra, egy hajóra a helyes úti céllal és egy szerződésre. Ezeket a négy tábláról fogják beszerezni.
 
A kikötő mester határozza meg, hogy melyik tábláról választhatnak a játékosok, de először a tőle balra ülő játékos választhat, majd az óramutató járása szerint haladva a többi játékosnak is lehetősége van választani, és végül ő maga teheti meg ezt.
 
Lapot választani nem kötelező, de ha egy játékos ezt mégis megteszi, akkor a bábuját az elvett lap helyére rakja, ezzel jelezve, hogy ő már nem vehet el többet a fordulóban. Ez a trükk a játékban! Ugyanis, ha valaki kivárásra játszik és a kikötőmester elvesz egy lapot, a kör azonnal véget ér és lap nélkül marad.
 
Viszont ha a kikötőmester nem vett el lapot, kiválaszthat egy másik, eddig még nem használt táblát, és ott megismétlődik a folyamat.
 
Amennyiben egy játékos teljesíteni tud egy szerződést, meg kell mutatnia a szükséges lapokat és elveheti érte a pénzjutalmat. A pénz mindig mindenki által látható, ellentétben a többi lappal (kivéve a hajókat).
 
Mindez addig zajlik, amíg a megfelelő mennyiségű sort nem lehet már feltölteni lapokkal. Ekkor véget ér a játék és a játékosok megszámolják a győzelmi pontjaikat.
 
 
 
Hogyan lehet nyerni?
 
Minden győzelmi pont-lap annyi pontot ér, amennyi fel van tüntetve rajta. Minden 10 dollár 1 győzelmi pontot ér, de lehetséges kedvezőbb arányban is váltani, amennyiben a játékos rendelkezik a megfelelő lappal. Végül pedig a bankár lapok is 1,2 vagy 3 pontot hoznak. Akinek több pontja van, megnyerte a játékot.
 
 
 
Végezetül:
 
A Packet Row egy könnyen megtanulható, könnyed stratégiai játék, ahol nagy szerepet kap az, hogy helyesen ítéljük meg az aktuális kikötőmester lépéseit. Ajánljuk mindazoknak, akik csak most ismerkednek a stratégiai társasjátékokkal vagy egy könnyedebb játékra vágynak.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
összetett
Játék mechanizmusa
panel lerakós
Fejlesztési területek
kombinációs készség, együttműködési képesség / kooperáció, szociális képességek fejlesztése
Téma/Tematika
történelmi
Kiadó
White Goblin Games
Kiadás éve
2 013
Szerző(k)
Ase Berg, Henrik Berg
Cikkszám
KTM100001487
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.