Mindent a helyére!

Mindent a helyére!
Mindent a helyére!
Mindent a helyére!
Mindent a helyére!

Peti egész délután játszott a szobájában, de jól tudja, hogy vacsora előtt még rendet kell ám raknia. Segítsetek neki elpakolni a játékait! Ügyesen találd meg a megfelelő kockát! Vajon kinek sikerül többet a dobozba dobnia a színes fa építőkockákból? A vidám társasjáték segít megtanulni a színek és formák egyeztetését és fejleszti a memóriát a kicsiknek.

3 – 6 éves kortól ajánlott
2 – 4 játékos számára
~ 10 – 20 perc
Állapot:
3 590 Ft
A vásárlás után járó pontok: 180 Ft
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
 
Keller&Mayer kiadó játéka 3-6 éves gyerekeknek, 1-4 játékos számára egy játszószobába vezeti a kis játékosokat, ahol el kell pakolniuk az elől maradt játszóeszközöket


 

 
Mit kapunk a dobozban?
 
1 játéktábla, 1 szín-dobókocka, 1 szám-dobókocka, 12 kis fa építőkocka, 7 memóriakorong, 12 jutalomkorong
 
 
 
A játék menete:
 
Az első játék előtt óvatosan kivesszük a memóriakorongokat és a jutalomkorongokat a keretből. A jutalomkorongokat a dobozba tesszük, a memóriakorongokat pedig képpel lefelé az asztalra fektetjük.
 
Ezután a kis építőkockákat tetszőlegesen felállítjuk a tábla négy sarkában található piros keretes mezőkre. A játékban ezek fogják betölteni a bábuk szerepét.
 
A játékot a legidősebb kezdi, dob mindkét kockával. A szín kocka azt mutatja, hogy melyik színű építőkockával kell lépnie, a szám kocka pedig, hogy mennyit. Csak az építőelem színének kell stimmelnie, az, hogy milyen formája van, most nem számít. Viszont ha csillagot dob a játékos, fel kell fordítani egy-egy memóriakorongot a szín és a forma közül. Ez fogja meghatározni, hogy melyik bábúval kell lépnie. Érdemes megjegyezni, melyik korong mit rejt. Ha újra csillagot dob valaki, így már tudhatja, melyik szín vagy forma hol is van.
 
Ha már nincsen ilyen forma a játéktéren, vagy ha olyan színt dobott ki valaki, ami már nincs fent, akkor nem léphet. Meg kell várnia, amíg újra rá kerül a sor.
 
A bábukkal sosem lehet átlósan haladni, csak is lap oldalon.
 
A cél, hogy a gyerekek elvezessék a játékelemeket az azonos formával jelölt mezőkig. Ekkor berakhatják a dobozba az építőkockát, és vehetnek cserébe egy jutalomkorongot.
 
Nem kell pontos értékkel elérkezni a mezőig. Ha valaki többet dobott, mint kellett volna, akkor is berakhatja a dobozba az elemet.
 
A játékot lehet könnyíteni a kisebbek számára úgy, hogy kivesszük a memóriaelemeket. És ha valaki csillagot dob, akkor egy tetszőleges bábut mozgathat.


 

 
Hogyan lehet nyerni?
 
A játékot az a gyermek nyeri, akinek a legtöbb jutalomkorongot sikerült összegyűjtenie.


 

 
Végezetül:
 
A Mindent a helyére egy aranyos kis játék a kicsiknek, akik játszva gyakorolhatják vele a formafelismerő és a színfelismerő képességüket. Valamint fejleszti az emlékezőképességüket.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
ügyességi, kockás
Fejlesztési területek
térbeli orientáció, vizuális érzék fejlesztése, memória
Téma/Tematika
mese
Kiadó
Keller & Mayer
Cikkszám
KTM100002212
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.