Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
Wolfgang Panning 2011-ben megjelent játéka 2-4 fő részére a világ hét csodájának egyikébe kalauzol minket. Sőt mi több, nekünk kell befejezni annak építését ezen izgalmas játék keretein belül.
Mit kapunk a dobozban?
1 játéktábla, 1 körszámláló, 4 játékos tábla, 16 akció jelölő, 60 féle mozaik darab, 40 munkás, 4 pont jelölő, 4 helyzet jelölő, 1tároló zsák, 1 szabálykönyv
A játék menete:
A játékteret össze kell illeszteni, majd a forgó részt az üresen maradt kör alakú helyre tenni. Ez lesz a játék központi eleme.
Majd a tárcsa mind a négy helyére ki kell rakni egy véletlenszerű lapkát. A lapkák hat különböző színben találhatóak meg a játékban. Mindegyik lapkán egy nyíl is szerepel, ami kezdetben mindig a felé a játékos felé fog mutatni, akinek éppen a köre tart.
A játékosnak a körében két akciója van. Az egyik a lapkák lehelyezése. A lapkát abba a negyedbe teheti le a játékos, amelyikben a tárcsán található. A lapkákon egy vagy több fél oszlop, illetve valamelyikben akár egész oszlop is találhat. És a lapkákat úgy kell lehelyezni a játéktér ezen részére, hogy az ott lévő oszloprészekkel egy egész oszlopot alkossanak. Sosem lehet úgy lerakni egy lapkát, hogy az fél oszlopot adjon ki akárhol is a pályán.
Ha a lehelyezés után a lapkán lévő nyíl még mindig a soron lévő játékos felé mutat, akkor ráhelyezheti az egyik bábuját.
A játékos pontot kap a lehelyezett lapkáért, valamint minden azonos színű lapkáért, ami csatlakozik hozzá. Pontot kaphat a lehelyezett bábuért is, méghozzá annyit, ahány vele szomszédos bábúja van lent. Egy negyedben színenként csak egy bábuja lehet egy játékosnak, és ha lejátszik egy lapkát, amin a nyíl felé mutat, akkor az azonos színűn lévő bábuját át kell mozgatnia az újonnan lerakottra.
Egy lapkát le lehet helyezni egy másik negyedbe is, nem csak abba, ahol a korong szerint megállt. Ilyenkor át kell fordítani a személyes táblán a jelzőt, ahonnét átrakták.
A másik akció, amit választhat egy játékos a körében, hogy az összes ilyen jelzőjét visszafordítja az aktív oldalára.
Hogyan lehet nyerni?
Amikor egy negyed megtelt lapkákkal, azonnal ki kell értékelni. Mindenki megkapja a pontjait attól függően, hogy hány embere volt rajta. Ezeket visszakapja. Amikor a negyedik negyed is megtelt, a játék véget ér. Akinek több pontja van, megnyerte a játékot.
Végezetül:
A Maharani egy igazán taktikus játék, ami mégis alkalmas akár új emberek bevezetésére is a társasjátékozás hobbijába. Megkapó témája és érthető szabályrendszere hamar a társaság kedvencévé teheti ezt a játékot.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
közepes
Játék mechanizmusa
panel lerakós, helyzetkialakítós
Fejlesztési területek
kombinációs készség, helyzetfelismerés, koncentrációs képességek fejlesztése
Téma/Tematika
indiai
Kiadó
PIATNIK_HU
Kiadás éve
2 011
Cikkszám
KTM100002482
Vélemények
Nincsenek témák!