Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
Raf Peeters tervezésében és a Smart Games gondozásában 2011-ben kiadott fejlesztő játék, 5 éves kortól tartogat logikai kihívásokat egyéni játékosoknak.
Mit kapunk a dobozban?
Mágneses játéktábla, 9 mágneses útelem, 48 feladvány különböző szinten, megoldásokkal.
A játék menete:
Az utazójáték egy oldalát úgy alakították ki, hogy a mágnesek rajta megtapadjanak – ez lesz a játékfelületünk. A másik oldalán találjuk a két kis füzetet, amelyek egyike a két kezdő szintet, a másik pedig a haladó és mesterszintű feladatokat tartalmazza, megfejtéssel. A játékterületünk egy 3x3 osztású terület, körbe különböző rajzokkal. Válasszunk egy feladatot a 48 közül és próbáljuk annak megfelelően felhelyezni az útlapkákat. Egy-egy feladatban megkapjuk, hogy a játékpályánk melletti ábrákat melyekkel összekötve kell az útjainkat kialakítani. Például juttassuk el a Béka királyfit a Varázsseprűig, azt a Boszorkány kalapjához, végül a Varázs receptes könyvhöz! Ha mindegyik utat kiépítettük, a maradék út lapkát bárhová felhelyezhetjük.
Hogyan lehet nyerni?
A 48 feladványnak összesen 1001 megoldása van, így érdemes megnéznünk, hogy a követelményeket teljesítettük-e. Ha készen vagyunk, máris jöhet a következő feladat!
Végezetül:
A Magnetic Travel fejlesztő játék sorozatának egy elvarázsolt darabjával van dolgunk. Sok útvesztővel és varázslatos tárggyal akad dolgunk a megfejtésen dolgozva!
A feladatok megoldásakor észrevétlenül fejleszti logikai következtetésünket és előretervezésünket.
Igen, még utazáshoz is magaddal viheted, hiszen kompakt mérete és mágneses darabjai mindezt lehetővé teszik. Játékra fel!
A játékról röviden:
Raf Peeters tervezésében és a Smart Games gondozásában 2011-ben kiadott fejlesztő játék, 5 éves kortól tartogat logikai kihívásokat egyéni játékosoknak.
Mit kapunk a dobozban?
Mágneses játéktábla, 9 mágneses útelem, 48 feladvány különböző szinten, megoldásokkal.
A játék menete:
Az utazójáték egy oldalát úgy alakították ki, hogy a mágnesek rajta megtapadjanak – ez lesz a játékfelületünk. A másik oldalán találjuk a két kis füzetet, amelyek egyike a feladatokat, másik pedig a megfejtést mutatja nekünk. A játékterületünk egy 3x3 osztású terület, körbe különböző rajzokkal. Válasszunk egy feladatot a 48 közül és próbáljuk annak megfelelően felhelyezni az útlapkákat. Egy-egy feladatban megkapjuk, hogy a játékpályánk melletti ábrákat melyekkel összekötve kell az útjainkat kialakítani. Például juttassuk el a Béka királyfit a Varázsseprűig, azt a Boszorkány kalapjához, végül a Varázs receptes könyvhöz! Ha mindegyik utat kiépítettük, a maradék út lapkát bárhová felhelyezhetjük.
Hogyan lehet nyerni?
A 48 feladványnak összesen 1001 megoldása van, így érdemes megnéznünk, hogy a követelményeket teljesítettük-e. Ha készen vagyunk, máris jöhet a következő feladat!
Végezetül:
A Magnetic Travel fejlesztő játék sorozatának egy elvarázsolt darabjával van dolgunk. Sok útvesztővel és varázslatos tárggyal akad dolgunk a megfejtésen dolgozva!
A feladatok megoldásakor észrevétlenül fejleszti logikai következtetésünket és előretervezésünket.
Igen, még utazáshoz is magaddal viheted, hiszen kompakt mérete és mágneses darabjai mindezt lehetővé teszik. Játékra fel!
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
Magnetic Travel
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
ügyességi, panel lerakós
Téma/Tematika
utazós
Kiadó
Smart
Cikkszám
KTM100002623
Vélemények
Nincsenek témák!