Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
Raf Peeters tervezésében és a Smart Games gondozásában 2008-ban kiadott fejlesztő játék, 7 éves kortól tartogat logikai kihívásokat egyéni játékosoknak.
Mit kapunk a dobozban?
Mágneses játéktábla, 4 mágneses játékelem, 48 feladvány különböző szinten, megoldásokkal.
A játék menete:
Az utazójáték egy oldalát úgy alakították ki, hogy a mágnesek rajta megtapadjanak – ez lesz a játékfelületünk. A másik oldalán találjuk a két kis füzetet, amelyek egyike a két kezdő szintet, a másik pedig a haladó és mesterszintű feladatokat tartalmazza, megfejtéssel. Válasszunk egy feladatot és a 4 játékelemet próbáljuk úgy felhelyezni a pályára, hogy a feladatnak megadott helyen lévő kacsa anyukát kövesse az összes kiskacsa.
Hogyan lehet nyerni?
Akkor, ha a feladatban megadott helyről indulva az összes kiskacsát felsorakoztatod a pályán, sikeresen teljesítetted a feladványt!
Végezetül:
Ezzel a játékkal nem itatjuk az egereket: addig nem lehet letenni, míg a végére nem ér az ember! Igen, még utazáshoz is magaddal viheted, hiszen kompakt mérete és mágneses darabjai mindezt lehetővé teszik. Játékra fel!
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
Magnetic Travel
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
ügyességi, panel lerakós
Fejlesztési területek
kreativitás, stratégiai gondolkodás, koncentrációs képességek fejlesztése
Téma/Tematika
kacsa
Kiadó
Smart
Kiadás éve
2 016
Cikkszám
KTM100003023
Vélemények
Nincsenek témák!