Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
Leo Colovini és Alex Randolph játéka 1988-ban megjelent játéka (3-5 fő részére) még abban az évben az év játéka lett, de a mai napig mit sem vesztett fényéből. Ebben a taktikai játékban nem adják könnyen a győzelmet, ami elrepít minket Velence, rejtélyes alakokkal teli sikátoraiba.
Mit kapunk a dobozban?
1 játéktábla, 16 bábu, 1 nagykövet figura, 1 kísértet figura, 4 útlevél, 1 jegyzettömb, 1 szabálykönyv, 44 kártya (8-8 azonosító- és testalkatkártya 4 színben, 12 titkos-kártya), 1 játékszabály
A játék menete:
A Velencei sikátoraival és gondola útvonalaival teli térképet és a többi komponenst előkészítve kezdetét veheti egy igazi, hangulatos kémcsata.
A játék elején mindenki kap 3 kártyát, ami meghatározza a kilétét és célját a játék során. Az egyik lapon a négy különböző testméret közül az egyiket, a másikon a négy különböző személyiség közül egyet kap, végül pedig a küldetéslapján az szerepel, hogy melyik lesz az ő küldetésrésze ebben a fergeteges kémcsatában.
A játékosok számától függően vesz részt a játékban a nagykövet is, akinek a célja, hogy kiderítse minden kém kilétét.
A többi játékos célja az lesz, hogy megtalálják a társukat és információkat cserélve kiderítsék a küldetésük célját, majd végrehajtsák azt.
Ezt a következőképpen tehetik meg a játékosok. A kísértet figurában lévő különböző színű golyókat megrázva három akciót tud végrehajtani egy játékos a körében, annak függvényében, hogy milyen golyók kerültek elő abban a körben.
A kémek haladhatnak földön, vízen, de akár a másik játékos figuráit is mozgathatják. Sőt a nagykövetet is, ha a fekete golyó akciója kerül elő.
Mivel egy játékosnak négy különböző formájú bábúja van, nem is olyan egyszerű kideríteni, ki kicsoda is valójában. Ezt úgy teheti meg a játékos, ha a mozgása során az ő egyik figurája találkozik egy másik játékos egyik figurájával, feltehet neki egy kérdést a kettőből.
-Ki vagy?
-Mi a testméreted?
Ilyenkor a kérdezett játékosnak át kell adnia 3 lapot a kezéből, amiből kettő az adott kérdésre kell, hogy válaszoljon és egyet a másik kérdésre vonatkozóan. Ezekből az egyik információ igaz lesz, a többi minden bizonnyal hazugság. Ezeket az információkat aztán a kérdező feljegyzi egy lapra.
Ez addig folytatódik, amíg meg nem találod a társad, a kapott információk során. Ilyenkor, ha már biztos vagy a társad kilétében, információkat kell cserélnetek, vagyis a játék elején kiosztott kártyalapjaitokat kell odaadni a társatoknak, és a két küldetéskártyából össze kell olvasnotok a küldetéseteket, majd végrehajtani azt. Ám vigyázzatok, nem tudhatjátok, hogy a másik csapat mit tudott meg rólatok eddig.
Hogyan lehet nyerni?
Egy kém páros akkor nyer, ha végrehajtja a küldetését. Amennyiben a nagykövet is játszik, akkor még mindezt az előtt kell megtenniük, mielőtt a nagykövet leleplezné az ügynökök kilétét. Ellenkező esetben a nagykövet a játszma nyertese.
Végezetül:
Az Inkognitot ajánljuk mindazoknak, akik szeretik a titkos személyiségekkel való játék által nyújtott izgalmakat. A játékelemek igényesek és a kísértetfigura egyszerűen felülmúlhatatlan. Ez egy ízig-vérig kémjáték, ami akár első játszásra is képes magába szippantani a játékosokat a hangulatával.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
gamer
Játék mechanizmusa
helyzetkialakítós, szerepjáték
Fejlesztési területek
kombinációs készség, helyzetfelismerés, logikai készségek fejlesztése
Téma/Tematika
velencei karnevál
Kiadó
PIATNIK_HU
Kiadás éve
2 013
Cikkszám
KTM100002307
Vélemények
Nincsenek témák!