Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
Stephen Hand és Kevin Wilson 2005-ben megjelent játéka 2-5 fő részére a második kiadása az eredetileg 1987-ben megjelent játéknak, ami most még izgalmasabb, jobban átgondolt mint elődje volt.
Mit kapunk a dobozban?
1 szabálykönyv, 1 játéktábla, 5 műanyag figura, 1 karakterlap Drakula részére, 1 segédtérkép Drakula részére, 4 karakterlap vadászok számára, 2 fehér vadászkocka, 1 fekete Drakula-kocka, 1 piros vonatkocka, 75 eseménylap, 70 helyszínlap Drakula számára, 40 tárgykártya, 5 összefoglaló lap, 12 taktikalap vadászok számára, 8 taktika lap Drakula számára, 5 taktika lap zsiványok számára, 5 képességlap Drakula számára, 45 bonyodalomjelző, 15 vérpontjelző, 4 életerőjelző, 4 harapásjelző, 3 mennyeisereg-jelző, 1 megszenteltföld-jelző, 3 folytatásjelző, 2 időjelző, 1 úttorlaszjelző, 1 vámpírpont jelző Drakula számára, 1 elszántságjelző vadászok számára, 1 napszakjelző
A játék menete:
A játék folyamán egy játékos Drakula szerepébe fog bújni, míg a többiek Van Helsing professzor és a regényből már jól ismert többi szereplőt fogja alakítani.
A nyomozók feladata az lesz, hogy elkapják Drakulát, aki bujkál valahol Európában. Drakula lefordított lapokat fog letenni sorra egy sávra, ami jelzi a városokat, ahol megfordult vagy éppen tartózkodik. Ezek esetlegesen jelzik, hogy szárazföldön vagy vízen menekül.
A vadászok pedig megpróbálnak a nyomára akadni. Méghozzá úgy, hogy az utakon vagy a vasúton utazva lépkednek a városok között. Ha pedig egy olyan városba érkeznek, ahol Drakula már járt, akkor egy kihívással kell szembenézniük, amit a szörnyeteg hagyott ott számukra. Viszont így megtudják, hogy jó fele haladnak.
A hősöknek lehetőségük van pihenni is, amivel életpontokat nyernek vissza, vagy felszerelkezni a városokban. Két különféle pakliból választhatnak (esemény és felszerelés) az utóbbi esetben attól függően, hogy kis vagy nagy városban tartózkodnak. A húzás mindig a pakli aljáról történik, hiszen a hasznos lapok között ott lapulnak a Drakulát segítő lapok is. Utóbbi esetben a lap a Drakulát irányító játékoshoz kerül.
Drakula nem használhat ugyan vasutat, de megvannak a maga trükkjei a gyorsabb utazáshoz. Számos képesség lapja segíti a menekülésben. Viszont a vadászok is rendelkeznek speciális képességekkel.
Ha egy olyan városba érkezik egy vadász, ahol éppen Drakula van, fel kell fednie magát és meg kell küzdenie a vadásszal. A csata a felszerelés lapokkal és Drakula csata lapjaival zajlik. Minden résztvevő kiválaszt egy lapot és egyszerre felfedve a lapokon szereplő adatok szerint járnak el. Drakula el is menekülhet, ám ezt egy kis fokhagymával lehet késleltetni.
Hogyan lehet nyerni?
A vadászok akkor nyernek ha megölték Drakulát. Míg a sötétség fejedelme akkor nyer, ha hat napig tud menekülni a nyomozók elől, vagy közben új vámpírokat teremt, esetleg valamelyik vadászt változtatja át. Utóbbi esetekben ugyanis a jelzője előre megy két helyet a listán, ami ha eléri a hatos számot: nyert.
Végezetül:
A Drakula Dühe egy izgalmakban bővelkedő társasjáték, amit ajánlunk mindazoknak, akik kedvelik a titkos mozgás mechanikával ellátott társasjátékokat. A játékidő elég tetemes, viszont cserébe egy nagyon részletesen és lebilincselően felépített játékkal játszhat mindenki, aki leült ez elé a társasjáték elé.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Téma/Tematika
stratégiai
Kiadó
Delta Vision Kft.
Cikkszám
KTM100000166
Vélemények
Nincsenek témák!