A játékról röviden:
A Djeco társasjáték kiadó stratégiai állatos társasjátéka, 2-4 játékos részére, már 7 éves kortól egy kombinációs társasjáték.
Mit kapunk a dobozban?
1 tábla, 12 állat korong, 24 feladatkártya
A játék menete:
A játéktáblát tegyük középre, hogy minden gyerkőc jól láthassa, pakoljuk fel rá véletlen szerűen az állat zsetonokat, majd a játékosok kapjanak 2-2 feladat kártyát. A többi kártyából alkossanak húzópaklit a játéktábla mellett.
Minden feladat kártya három állatot fog megjeleníteni, ezeket kell majd a játékosoknak egy sorba léptetni (lehet vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan is, a lényeg, hogy egymás mellett legyenek). Egy játékos a körében, a táblán lévő állat zsetonokból kiválaszt egyet, amelyet léptet. Léptetheti oldal irányba egyet, ha nem áll senki mellette. Ugrathatja akkor, ha egyik irányban állnak mellette. Ezt az ugrását akár többször is megismételheti, ha az új hely, ahová került, szintén szomszédságban lesz egy másik állattal.
A játékosok a többiek lépésénél is legyenek résen, hiszen ha a két kártyájukból valamelyiken lévő állat trio egy vonalban kijön, akár egy társuk körében, úgy soron kívül felmutathatják azt! A felmutatott kártya teljesítettnek minősül. A játékosok törekedvenek arra, hogy másnak ne kedvezzenek a lépéseikkel és ők teljesítsék a többiek előtt kártyáikat.
Hogyan lehet nyerni?
Ha egy játékos teljesít egy küldetés kártyát, azt arccal felfordítva maga mellé teszi, és a húzópakliból kiegészíti a kezét újra kettőre. Amikor egy játékos végzett a nyolcadik küldetés lapjával, akkor megnyerte a játékot.
Végezetül:
Az Animouv társasjáték egy könnyed, ám stratégiai játék már 7 éves kortól! A gyerekeknek kombinálniuk kell és előre tervezni több lépéssel, hogy mivel tudják a többieket megelőzve teljesíteni küldetés kártyáikat. Járj túl a többiek eszén és gyűjtsd össze elsőként a nyolc kártyát!