Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A termékről ebben a hírlevelünkben írtunk >>>
Jean-Louis Roubira játéka 2008-ban jelent meg és egy vidám, könnyed szórakozási lehetőséget nyújt 3-6 fő részére.
Jean-Louis Roubira játéka 2008-ban jelent meg és egy vidám, könnyed szórakozási lehetőséget nyújt 3-6 fő részére.
A játék a képzelet és az asszociáció világába vezet be minket gyönyörű, nagyméretű kártyalapjain keresztül.
Mit kapunk a dobozban?
84 festmény kártya, 1 pontozósáv, 6 nyúlfigura fából, 36 szavazólapka, 1 játékszabály
A játék menete:
A doboz maga lesz a pontozó tábla a játék során, szóval ne rakjuk túl messze az asztaltól. Minden játékos kapni fog egy nyúl figurát, amivel előre tudnak majd haladni a játék során a pontozó táblán. A játékosok számának megfelelően mindenki a nyulának megfelelő számú tokent is kivesz a dobozból, amivel majd szavazni lehet a játék folyamán. Mindenki kap 6 lapot a megkevert festmény lapok közül, és kezdődhet is a Dixit.
A játék során a kezdőjátékos lerak egy általa választott lapot fejjel lefelé az asztalra, majd mond a többi játékosnak egy utalást a lappal kapcsolatban. Ez lehet egy hangutánzó szótól kezdve egy pár szavas mondatig bármi, de akár egy kis történetet is elmondhat a képhez fűződően.
Azonban vigyázz, mert ha túl sokat árulsz el a lapról és mindenki kitalálja, akkor rajtad kívül mindenki kap két pontot. Ugyanez a helyzet, ha senki sem találja ki, hogy melyik volt a te lapod.
A célod, hogy az emberek kitalálják, hogy melyik lap volt a tiéd, de ne mindenki. Ilyenkor mindenki, aki kitalálta és te is kapsz három pontot.
Tehát miután lehelyezted a lapot és elmondtad az utalásod, a többiek is leraknak egy lapot a kezükből, ami szerintük az utaláshoz kapcsolódik. Ezzel próbálva megtéveszteni a többi játékost. Minden lapot megkeverjünk és kirakjuk őket sorban. Mindegyik elé kerül egy sorszám. A játékosok – a kezdő játékost kivéve – szavaznak a számozott tokenjeikkel arról, hogy melyik kép lehetett az, amit meg kell találniuk.
Pontot úgy is lehet szerezni, hogy ha valaki a te kártyádra tippelt, de nem az volt a helyes lap. Ilyenkor minden tippért, ami a te lapodra került, kapsz egy pontot.
Hogyan lehet nyerni?
Aki először beugrál a nyulával a célba, megnyerte a játékot.
Végezetül:
A Dixit egy könnyed party játék, amit akár oktatási és fejlesztési célokra is remekül lehet alkalmazni, pl. iskolákban és táborokban. Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék próbára tenni kreativitásukat, verbális képességeiket vagy csak egyszerűen egy kis felhőtlen szórakozásra vágynak.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
Dixit
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék eszköze
kártyajáték
Játék mechanizmusa
Szavazás, Történetmesélés, TargetedClues, Verseny
Fejlesztési területek
kreativitás, szociális képességek fejlesztése, kombinációs készség
Téma/Tematika
assziciációs
Kiadó
Libellud
Kiadás éve
2 014
Szerző(k)
Jean-Louis Roubira, Marie Cardouat
Cikkszám
KTM100000158
Vélemények
Nincsenek témák!