Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
Carine Hinder és Jerome Pelissier 2015-ben megjelent kiegészítése a Dixit univerzumhoz 3-6 fő részére.
Mit kapunk a dobozban?
84 kártyalap
A játék menete:
A játék menete hasonlóan zajlik az alapjátékhoz. Vagyis minden játékos kap hat festményekkel ellátott lapot és kiválasztják a mesélőt, vagyis a kezdő játékost. A Mesélő kiválaszt egy kártyát, majd lerakja képpel lefelé. Mond róla egy mondatot, de akár egy kis történetet is kerekíthet. A lényeg, hogy páran kitalálják majd a lapján lévő képet, de ne mindenki. Ez után minden játékos kiválaszt egy lapot a sajátjai közül, és lerakja a mesélő képére szintén képpel lefelé.
A mesélő fogja ezeket, és összekeveri, majd kirakja őket sorra, a többieknek pedig szavazniuk kell, hogy melyik volt a mesélő képe.
Hogyan lehet nyerni?
Az a játékos, aki eltalálta a képet pontokat kap, és a mesélő is. Ha senki vagy mindenki eltalálta a helyes megoldást, akkor a mesélőn kívül mindenki, ha csak részben, akkor a mesélő is kap pontot. A végén az nyer, aki először elérte a meghatározott pontmennyiséget.
Végezetül:
A Dixit 6. Emlékek egy új világba kalauzolja a játékosokat, képi világa merőben eltér az eddigiektől – egy kicsit talán rajzosabb, mesésebb kártyákkal. Mindazonáltal a játék önmagában is játszható hosszabb utazások alkalmával, vagy kirándulásokon, hiszen kis mérete miatt könnyen szállítható. Ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék új lapokkal bővíteni Dixit készletüket, vagy azoknak, akik egy kicsit mesékbe illő képi világú Dixit játékra vágynak.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
Dixit
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
Szavazás, Egyidejűakciók
Fejlesztési területek
deduktív gondolkodás fejlesztése, szociális képességek fejlesztése, kombinációs készség
Téma/Tematika
fantasy
Kiadó
Libellud
Kiadás éve
2 016
Szerző(k)
Jean-Louis Roubira, Franck Dion
Cikkszám
KTM500004052
Vélemények
Nincsenek témák!