Csalafinta bandita

Csalafinta bandita
Csalafinta bandita
Csalafinta bandita
Csalafinta bandita
Ebben a kártyajátékban több napos pizzára, félig megevett cukorkára és más ízletes maradékokra vadászol. Dobj a kockával, hogy felborítsd a kukát vagy lopj mások szemetéből - ha nincs egyetlen Kutya sem a közelben. Minél többet dobsz, annál több dolgot tehetsz, de vigyázz, ha túl mohóvá válsz, akkor a körödnek annyi!
8 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 4 játékos számára
~ 15 – 25 perc
3q3tuwZmUhw
Állapot:
4 090 Ft
A vásárlás után járó pontok: 205 Ft
Nincs raktáron
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A játékról röviden:

Ez a 2-4 fős társasjáték, melyet 8 éves kortól játszhatunk a Gamewright társasjáték gyártó és a Reflexshop kiadó gondozásában jelent meg 2020-ban magyarul. A játékban a társasjátékosok szerencséjüket teszik próbára, mosómedvék bőrébe bújva!


Mit kapunk a dobozban?

Játékszabály, 54 kártya (2 segédlet kártya, 52 játék kártya), 1 dobókocka és 6 jelölő zseton.


A játék menete:

A játékban a kezdőjátékos 3 kártyát kap, majd a körsorrend szerint következő 1 kártyával többet és ha vannak további játékosok, akkor azok is plusz 2 és 3 kártyát (azaz a negyedik játékos már 6 lappal kezd).

A kezdőjátékos dobjon a különleges oldalakkal ellátott dobókockával és a kidobott értéknek megfelelő jelölő zsetont vegye maga elé. Ekkor eldöntheti, hogy megáll vagy tovább dob. Ha megáll, akkor a kidobott zseton szerinti akciót hajtja végre. Amennyiben a tovább dobás mellett dönt, és a dobása eredménye különböző lesz az előzőhöz képest, úgy szintén dönthet arról, megáll (és ez esetben két akciót hajt végre) vagy tovább dob. Ha azonban a második dobása megegyezik az elsővel, nem hajthat végre egy akciót sem. Ha így járt, azaz lebukott a kuka túró, akkor vigasz díjként egy lapot húzhat a pakliból a kezébe és a következő játékoson a sor.

Az akció zsetonok képességei:

Dupla kuka jelölő: két lapot húzhatunk a pakliból (kukázhatunk ki).

Dupla fenyőfa jelölő: rejtsd el két lapod (ez pontot fog érni a játék végén).

Fenyő/kuka jelölő: dönthetünk, hogy mely akciót választjuk és abból 1 kártyával tehetjük meg azt (húzunk vagy rejtünk).

Kéz zsákmánnyal: ellophatunk egy lapot valamelyik játékos kezéből. Ez ellen a Blöki/Macskusz kártyával, ha tud és akar, védekezhet a kiszemelt játékos.

Szem-maszk jelölő: az aktív játékos felfedi a húzópakli legfelső lapját és ha van a többi játékos kezében ilyen, azt elteheti a gyűjtemény paklijába. Ezek a lapok képpel felfelé kerülnek a rejtekhelyre és minden ilyen lap után az aktív játékos egy lapot húzhat a kuka pakliból.

Újra felhasználás jelölő: olyan akciót választhatunk helyette, amit nem szereztünk meg abban a körben (a már kijátszott jelölők visszahelyezés után sem jelentik azt, hogy választhatók lesznek ismét). Ha mind a 6 jelölőt megszereztük, akkor ennek a jelölőnek nincs hatása, azonban kapunk bónuszt. Amint az összes jelölőt kijátszottuk, kezdhet egy új kört, itt azonban meg kell állnia három jelölő magához vétele után! A játék vége szempontjából ez egy körnek számít.

A kártyákat természetesen nem csak gyűjtjük, hanem szuper képességük miatt azokat ki is játsszuk a kezünkből! Remek lehetőség nyílik ezekkel az interakcióra körünkben - vagy valaki más körében...


Hogyan lehet nyerni?

A játék addig tart, amíg az aktív játékos körében el nem fogy a kuka pakli (húzó pakli). Ő a körét még befejezi, húzni már ugyan nem fog tudni, de le még pakolhat a kezéből lapot a rejtekhelyére.

Ezt követően a rejtekhelyre mentett lapokat típus szerint kell szétválogassuk, és a kártyákon jelölt pont értéket kapjuk meg, ha első legtöbbet gyűjtött vagy második, esetleg harmadik játékosok vagyunk.



Végezetül:

A Csalafinta bandita egy kedves, kicsit szurkálódó társasjáték, amely erősen épít a push-your-luck, azaz szerencsepróbáló ameri típusú társasjáték mechanizmusra. A játékban remekül átjön a kuka túrás életérzés, a játékosok jól tudnak azonosulni a mosómedvék néhol kellemetlenkedő jellemével, legyen az egy lap ellopása vagy a másik játékos újbóli dobásra késztetése! Igazi családi társasjáték, amelyet akár két fővel is vicces játszani!



SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
Kollekciógyűjtés, Paklitervezés, Kockadobás, Merjésnyerj, Veddel, Akcióvisszakeresése
Kiadó
GameWright
Kiadás éve
2 020
Cikkszám
KTM100004960
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.