Chalk and Chuckles - Hungrrry Four BONTOTT társasjáték

Chalk and Chuckles - Hungrrry Four BONTOTT társasjáték
Chalk and Chuckles - Hungrrry Four BONTOTT társasjáték
Chalk and Chuckles - Hungrrry Four BONTOTT társasjáték
Chalk and Chuckles - Hungrrry Four BONTOTT társasjáték
Chalk and Chuckles - Hungrrry Four BONTOTT társasjáték
Chalk and Chuckles - Hungrrry Four BONTOTT társasjáték
Chalk and Chuckles - Hungrrry Four BONTOTT társasjáték
Chalk and Chuckles - Hungrrry Four BONTOTT társasjáték

Az Éhes négyes egy memóriát és koordinációt összekapcsoló szórakoztató játék három játék variációval. Játsszhatjuk egyénileg vagy csapatban!


Az étkezések mindig jó pillanatok...kivéve az oroszlánnak, a krokodilnak, a medvének és a majomnak, mert ők szomorúak. Sajnos nem kaptak ennivalót, mert összekeveredett a sok étel. Te tudod, hogy mit esznek ezek az állatok? Csatlakozz az állatokhoz ebben a memóriajátékban, dobj a kockávol, hogy meg tudd kit kell megetetned és emlékezz, hogy mivel táplálkoznak a különböző állatok. 

3 – 7 éves kortól ajánlott
2 – 4 játékos számára
~ 15 – 20 perc
RRP: 6 490 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

5 790 Ft
A vásárlás után járó pontok: 174 Ft
Győri készlet
1 db
Azonnal szállítható, átvehető
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

A játékról röviden:



A Chalk and Chuckles kiadó 2012-ben megjelent társasjátéka 3 éves kortól kettő vagy több játékos részére a memóriára és koordinációra épít. Ha nem vagyunk elég ügyesek, pontok helyett csak a madárcsicsergés és röpködés utánzása marad nekünk!

 

Mit kapunk a dobozban?



Állatos dobókocka (négy oldalán állatokkal és két oldalán joker mezővel), számozott dobókocka, étel lapkák (minden vadnak 5-5 étel), utánzó lapkák (egy-egy állat hang és mozgás utánzásához), etetés jelölő tokenek (pontok összeszámlálásához), 4 vad panelje, szemtakaró maszkok.

 

A játék menete:



1. játékvariáció:



Készítsük ki a négy vad arc paneljét, képpel lefelé tegyük ki eléjük az összekevert 25 darab étel lapkát 5x5-ös mezőben. A legfiatalabb játékos a két dobókockával dobjon és az eredménynek megfelelően keressen ételt a vadnak. Például ha kidobta az oroszlánt és hozzá a kettest, akkor kétszer próbálkozhat az oroszlánnak megfelelő élelem megtalálásával. Ha az első próbálkozás nem sikerült, felfordíthatja a második lapot is. Amelyik étel passzol az oroszlánhoz, azt beteheti az oroszlán szájába és elveheti érte az etetés korongot. A tőle balra ülő játékos folytatja a játékot a dobókocka dobással. Ha "Free play" oldalt dobunk, megválaszthatjuk a lapka húzás előtt, hogy melyik állatot fogjuk etetni. 



Némelyik kártya utánzás jelölővel van ellátva. Ha azokat fordítjuk fel, csak az állat hangját és viselkedését kell eljátszanunk, egyébként sikertelen találatnak számít.



2. játékvariáció: 



Ebben a játékban csak az állatos dobókockát használjuk. A játékosoknak egy találgatási lehetőségük van a kártya felfordításánál.



3. játékvariáció:



A játékot csapatokban fogjuk játszani, ehhez minimum 4 játékos szükséges. A négy vad paneljét a szoba négy sarkában állítjuk fel. Mindegyik panel elé 4-4 etetés jelölőt teszünk le. Az étel kártyák közül (az utánzó kártyákat kivéve), arccal felfelé elhelyezzük a szoba padlóján szerteszét őket. A csapat kijelöl egy főt, akinek a szemellenzőt fel kell tennie. A csapat egy tagja innentől kezdve vakon keresi az étel lapkákat, hogy betegye őket a helyes vad szájába - a csapattársai szóbeli segítségével.

 

Hogyan lehet nyerni?



Az első kettő játékvariációban az nyer, aki a legtöbb etetés jelölőt gyűjtötte össze. A harmadik játékvariációban akkor kapja meg az etetés jelölőt a csapat, ha elsőre helyes szájba próbálta meg betenni az ételt. A játék nyertese az a csapat, akinél több etetés lapka gyűlt össze.

 

Végezetül:



A Hungrrry four egy szórakoztató és egyben memóriát, koordinációt és ismeret bővítést tartalmazó társasjáték.  A játékosok észrevétlenül tanulják meg az állatok nevét, fogyasztott ételeit. (Tudtad, hogy az orángután szájába kell dobni a kismókust is?) Összetetten kell emlékezniük, mely állathoz mely elemek tartoznak a játéktéren. A harmadik játékvariációnak köszönhetően megtanulják a csapatban játszást és a konstruktív kommunikációt is.



SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
Chalk and Chuckles
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Téma/Tematika
állatos
Kiadó
Chalk and Chuckles
Kiadás éve
2 015
Cikkszám
BON500002985-bontott
Termék státusza
Bontott termék, kedvezőbb ár    
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.