Catan telepesei Kereskedők és barbárok kiegészítő

Catan telepesei Kereskedők és barbárok kiegészítő
Catan telepesei Kereskedők és barbárok kiegészítő
Catan telepesei Kereskedők és barbárok kiegészítő
Catan telepesei Kereskedők és barbárok kiegészítő

Készítsd fel a telepeseket és a tengerjáró hajókat egy kalandos utazásra. Fedezz fel ismeretlen területeket. Szerezd meg a Fűszersziget titokzatos őslakosaitól az egzotikus fűszereket. Hódítsd meg a Kalóztábort, és csapj le a zsákmányra. Csak a Catan telepesei játékkal együtt játszható. Csak azokkal a Catan telepesei kiadásokkal kompatibilis, amelyek műanyag figurákat tartalmaznak.

8 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 4 játékos számára
~ 75 – 90 perc
új
14 690 Ft
A vásárlás után járó pontok: 735 Ft
Győri készlet
1 db
Azonnal szállítható, átvehető
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
Klaus Teuber játékához 2013-ban megjelent kiegészítő. Igazán sok mindent ad az alapjátékhoz, ami így még élvezetesebb lesz.
 
Mit kapunk a dobozban?
 
4 színben figura szett, 6 halraj, 24 fűszerzsák, 40 aranyérme egy értékkel, 36 aranyérme 3 értékkel, 30 tájkarton lemez, 6 kalóztábor korong, 3 küldetéskártya és 3 plusz győzelmi pont kártya, 4 új építési költségek kártya, 10 zárható műanyagtasak
 
A játék menete:
 
A kiegészítő rengeteg új szabályt ad a játékhoz, ezeket pedig szenáriókra bontva tálalja a játékosoknak. A tapasztalt játékosok azonban kezdhetnek úgy is, hogy akár az összes szabályt beleveszik a játékba.
 
A játék számos új elemet is ad a játékhoz, míg másokat ki kell venni az alapkészletből. A városokat felváltják a kikötői városok.
 
Az aranyérmék akkor kapnak szerepet, amikor a körödben nem kapsz nyersanyagot, vagy a kockadobáskor nem kapsz semmit. Ekkor a játékos kap egy érmét, amit 2:1 arányban beválthat egy tetszőleges nyersanyagra.
 
A játékból szintén kikerültek a kikötők, viszont az általános váltási arányok a 4:1-ről 3:1-re változtak.
 
A kikötői városokban hajókat építhetnek a játékosok. Amiket aztán mozgathatnak a játékosok a hexagonok csatlakozó vonalain. Egy hajó egy körben négy mezőt haladhat. Majd ha a köre végén a játékos hajója egy, még fel nem fedezett szigetlapkára mutat, megfordíthatja azt.
 
A kiegészítő legnagyobb érdekessége a szigetlapkák. Ezek az új, felfedezésre váró területek egy nyersanyagot adnak a megfelelő fajtából, annak, aki felfedezte azokat. Majd annak megfelelően hogy zöld (hold) vagy narancs (nap) mezőt fordítottunk meg, elveszünk egyet a színnek megfelelő, megkevert tokenekből és felhelyezzük a mezőrre. Ez lesz ennek a lapkának a száma.
 
Fogadhatunk telepeseket is a megfelelő alapanyagokért. Őket felültetve a hajóra, ha áthajóztunk egy sziget lapkára lecserélhetjük egy településre.
 
Lehetőségünk van tengerészek felfogadására is. Őket úgy tudjuk hasznosítani, ha felfedeztünk egy kalóztanyát, ami egy új fajta lapka. Ilyenkor a tengerészeinket a kalóztanyára hajóztatva lehetőségünk lesz elfoglalni azt. Ha három tengerész van egy ilyen mezőn, akárkinek a tengerészei is legyenek, mindenki akinek van ott embere két érmét kap. Majd a jelző ami rajta van, megfordul. Ez lesz a mező száma és mindenki, akinek települése van mellette, a számot kidobva két arannyal gazdagodik. Ezek után pedig extra pontokkal is gazdagodhat egy játékos az egyik extra pontozótáblán mozogva.
 
A kiegészítőben lesznek olyan hexagonok is, amik halakat tartalmazó mezők. Minden köre elején a játékos dobhat egy kockával, és ha a mezőn szereplő számot kidobta, az termel egy halat. Ezeket felvéve a hajókkal, visszaszállíthatjuk a speciális lapkára, és egyet haladhatunk a második extra pontozótáblán.
 
Végezetül a játék tartalmaz olyan mezőket is, ahol bennszülött törzsek élnek. Tőlük lehet fűszert szerezni, amit behajózva, a harmadik pontozótáblán lehet előre haladni az extra pontok érdekében. Valamint, ezek a mezők birtoklása különféle speciális képességekkel is megajándékoznak.
 
Az utolsó újítás a játékban a kalóz. A rabló kikerülésével a játékból a kalózhajók vették át a hetes dobás szerepét. A kalózok a tengeren garázdálkodnak, és minden alkalommal, amikor mellette halad el egy hajónk, fizetnünk kell egy aranyat minden egységnyi lépésért.
 
Hogyan lehet nyerni?
 
A szenáriótól függően a meghatározott pontmennyiség elérésével lehet megnyerni a játékot.
 
Végezetül:
 
Amint azt láthatjátok, a Felfedezők és kalózok rengeteg újdonsággal lepi meg a játékosokat. A kereskedelmi faktor kicsit háttérbe szorul ennél a kiegészítőnél. Ajánljuk mindazoknak, akik kicsit új oldaláról szeretnék megismerni Catan szigetét, jelen esetben inkább szigetvilágát.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Termék jellege
játék kiegészítő
Játékcsalád
Catan
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Játék mechanizmusa
erőforrás menedzsment, panel lerakós
Fejlesztési területek
stratégiai gondolkodás, taktikai gondolkodás, kombinációs készség
Téma/Tematika
középkori kereskedő
Kiadó
PIATNIK_HU
Kiadás éve
2 015
Cikkszám
KTM100004160
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.