Camelot Jr

Camelot Jr
Camelot Jr
Camelot Jr
Camelot Jr

Egy romantikus kihívás!
 
Toronyba zárták a lovagot és a hercegnőt! Tudsz nekik segíteni, hogy megmeneküljenek a toronyból, és újra egymás karjaiba omolhassanak? Ez a gyönyörűen elkészített 3 dimenziós kirakó kihívásokat tartalmaz: meg kell építened az utat kockáról kockára, toronyról toronyra, hogy a királyi pár újra egyesülhessen. A legegyszerűbb feladványoktól eljuthatunk a gyakorlott várépítészeket is megizzasztó, összetett alaprajzokig, miközben a játék fejleszti a logikai gondolkodásmódot és a térlátást is. A gyerekek pedig élvezettel segítik a lovagot eljutni élete hercegnőjéhez, miközben újabb és újabb dolgokat tanulnak.
4 – 9 éves kortól ajánlott
1 – 1 játékos számára
~ 10 – 30 perc
új
12 490 Ft
A vásárlás után járó pontok: 625 Ft
Nincs raktáron
Értesítést kérek, ha újra lesz raktáron
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
 
Raf Peeters tervezésében a Smart Games által megjelent fejlesztő játék 4-9 éves korig hívja a gyerkőcöket játszani.
 
 
 
Mit kapunk a dobozban?
 
Színes feladványfüzet, 48 többszintű feladvánnyal, 11 keményfából készült, strapabíró vár alkatrész.
 
 
 
A játék menete:
 
Válasszunk egy feladatot a négy nehézségi szintből, majd tegyük fel az alapra az előírt elemeket. Minden feladvány megadja nekünk, hogy mely elemeket használhatjuk majd az adott játéknál.
 
A cél minden esetben ugyanaz: eljuttatni a királyfit a királylányhoz. Ez a királyfi azonban nem tud sem árkot ugrani – sem repülni, csakis vízszintesen vagy lépcsőt használva juthat el szíve szerelméhez.
 
A játék elemeket el is dönthetjük, de a lépcsők nem nézhetnek lefelé, hiszen akkor megbillenne az építmény alapja. A négy szinten is játszható logikai fejlesztő játék az első 12 feladványában még rengeteg információval lát el minket és az alap sínnek csak az első négy részét használja (azaz kevesebb területet kell nekünk kitölteni az elemekkel). A feladatok második felében ezt bővíti a maximális hosszúságúra (ötödik távolság).
 
 
 
Hogyan lehet nyerni?
 
Nehézségi szinttől függetlenül, minden feladványnak egy megfejtése van, amelyet a kis könyvben lapozva a lapunk másik oldalán találhatunk meg.
 
Amint sikeresen felhelyeztük valamennyi elemünket a játékpályára és a királyfi el tud sétálni a királylányhoz, máris teljesítettük a küldetést!
 
 
 
Végezetül:
 
Ez a logikai játék népszerű a Királylányok körében, hiszen ki ne akarná, ha megmentenék őt! Bár az életkor csak 9 évesekig határolja be a játékosokat, felnőttek számára is remek kihívásokat rejt!
 
Bátran ajánljuk ovisoknak, kisiskolásoknak és csatlakozó felnőtteknek is, hiszen megdolgoztatja a térlátást is kellő képpen!


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
Smart Games
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék eszköze
kompakt játékeszköz
Játék mechanizmusa
ügyességi, helyzetkialakítós
Fejlesztési területek
helyzetfelismerés, kombinációs készség, koncentrációs képesség, kreativitás, logikai készségek fejlesztése, memória, rendszerező készség, stratégiai gondolkodás, taktikai gondolkodás, térbeli orientáció, vizuális érzék fejlesztése
Téma/Tematika
királylányos
Kiadó
Smart
Kiadás éve
2 005
Cikkszám
KTM100002092
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.