Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
A Quatre Bras 1815, a Last Eagles a Eagles of France sorozat 4. kötete, a Waterloo 1815, az Austerlitz 1805 és a Ligny 1815 után.
A szabályok Austerlitz óta nem fejlődtek, csak néhány pontosítást tartalmaztak.
A hangsúly a morálon, a lemorzsolódáson és a formáció (hadosztály és hadtest) megfelelő időben történő elkötelezettségén van, a taktikai króm helyett. A csata részletes sorrendje és a játék léptéke lehetővé teszi a játékosok számára, hogy valóban átlássák az akciót, a játékrendszer pedig gyors, de realisztikus megoldást kínál.
A rendszer jól ismert koncepciók és új funkciók keveréke a játszhatóság és az eredmények realisztikusságának maximalizálása érdekében. Az alakulatok egyszerű sorrendet kapnak, amely korlátozza a szabad reagálási képességüket a hirtelen prioritásváltozásokra. A parancsok megváltozása eltart egy ideig. Az egységeket klasszikusan méret, minőség és mozgás szerint osztályozzák. Az alakulatok egymás után aktiválódnak a játékos választása szerint, de követniük kell a kör elején vagy akár korábban kapott sorrendet. A játékban szerepel támadó tűz, védekező tűz, alkalmi tűz, roham és ellenroham, visszavonulás harc előtt és közelharc. Sok klasszikus "tiltás" opcióvá alakul: például a lovasság mozoghat ZOC-ból ZOC-ba, de kockáztatja az ellenrohamokat vagy a további alkalmi tüzet. Egy erős egység ZOC-ja ezért nem ugyanaz, mint egy gyengébbé.
A szabályok Austerlitz óta nem fejlődtek, csak néhány pontosítást tartalmaztak.
A hangsúly a morálon, a lemorzsolódáson és a formáció (hadosztály és hadtest) megfelelő időben történő elkötelezettségén van, a taktikai króm helyett. A csata részletes sorrendje és a játék léptéke lehetővé teszi a játékosok számára, hogy valóban átlássák az akciót, a játékrendszer pedig gyors, de realisztikus megoldást kínál.
A rendszer jól ismert koncepciók és új funkciók keveréke a játszhatóság és az eredmények realisztikusságának maximalizálása érdekében. Az alakulatok egyszerű sorrendet kapnak, amely korlátozza a szabad reagálási képességüket a hirtelen prioritásváltozásokra. A parancsok megváltozása eltart egy ideig. Az egységeket klasszikusan méret, minőség és mozgás szerint osztályozzák. Az alakulatok egymás után aktiválódnak a játékos választása szerint, de követniük kell a kör elején vagy akár korábban kapott sorrendet. A játékban szerepel támadó tűz, védekező tűz, alkalmi tűz, roham és ellenroham, visszavonulás harc előtt és közelharc. Sok klasszikus "tiltás" opcióvá alakul: például a lovasság mozoghat ZOC-ból ZOC-ba, de kockáztatja az ellenrohamokat vagy a további alkalmi tüzet. Egy erős egység ZOC-ja ezért nem ugyanaz, mint egy gyengébbé.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Vonalkód
85276
Cikkszám
BFR85276
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Quatre Bras 1815, Last Eagles is the 4th Volume in Eagles of France series, after Waterloo 1815. Austerlitz 1805, and Ligny 1815.
Rules have not evolved since Austerlitz, only including a few precisions.
The focus is on morale, attrition, and commitment of formation (division & corps) at the right time, rather than tactical chrome. The detailed order of battle and the scale of the game allow players to really see the action and the game system provides a quick but realistic resolution.
The system is a mix of well-known concepts and new features to maximize playability and realism of outcomes. Formations are given simple order that limit their ability to freely react to any sudden change of priority. Orders take some time a while before being changed. Units are classically rated for size, quality, and movement. Formations activate one after the other at player's choice but have to follow the order they received at the beginning of the turn or even before. The game features offensive fire, defensive fire, opportunity fire, charge and counter charge, retreat before combat, and melee. A lot of classical "prohibitions" are transformed into options: for example, cavalry can move from ZOC to ZOC but risk counter charges or more opportunity fire. A ZOC of a strong unit is therefore not the same as the ZOC of a weaker one.
Rules have not evolved since Austerlitz, only including a few precisions.
The focus is on morale, attrition, and commitment of formation (division & corps) at the right time, rather than tactical chrome. The detailed order of battle and the scale of the game allow players to really see the action and the game system provides a quick but realistic resolution.
The system is a mix of well-known concepts and new features to maximize playability and realism of outcomes. Formations are given simple order that limit their ability to freely react to any sudden change of priority. Orders take some time a while before being changed. Units are classically rated for size, quality, and movement. Formations activate one after the other at player's choice but have to follow the order they received at the beginning of the turn or even before. The game features offensive fire, defensive fire, opportunity fire, charge and counter charge, retreat before combat, and melee. A lot of classical "prohibitions" are transformed into options: for example, cavalry can move from ZOC to ZOC but risk counter charges or more opportunity fire. A ZOC of a strong unit is therefore not the same as the ZOC of a weaker one.