Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
„Tiny Epic Defenders: A Sötét Háború, a Tiny Epic Defenders kiegészítője, a Chronicles of Aughmoore legújabb része. Új hősies karaktereket mutat be, mint például a Lionkin Charioteer and the Birdfolk Shadow Walker. Emellett új Epic Foes, új Dire Enemies és új ereklyéket is bemutat, de ami még fontosabb, új és izgalmas funkciókat vezet be, amelyek miatt a játékosoknak nehéz döntéseket kell hozniuk a székük széléről.”
Ezek az új funkciók tartalmaznak egy Campaign Mode-t Enemy Generals-gyel, azaz a hősök által elsajátítható képességeket, Advanced Regions and Caravans-t.
A lakókocsik a falusiak lerombolt otthonait jelképezik ebben a sötét időszakban, és az összes régióban szétszórva vannak. A játékosoknak azzal a további kihívással kell szembenézniük, hogy megmentsék ezeket a lakókocsikat, és biztonságosan elkísérjék őket a Capital City-ba, mielőtt legyőzhetnék a Epic Foe-et.
A képességek hasznos képességek, amelyeket a játékosok a hőseikhez rendelhetnek, és Experience Points szükséges az aktiváláshoz. Tapasztalati pontokat mostantól játék közben lehet szerezni olyan értelmes döntések meghozatalával, amelyek segítik a csapatot céljaik elérésében.
A Kampány mód egy folyamatosan változó kesztyűs kihívásként játszódik, ahol a játékosoknak többször kell végigjátszaniuk a játékot, a szokásos Epic Foe helyett a tábornokokkal szembesülve. A játékosok rendelkezésére álló különböző képességek, valamint a fenyegetések, amelyekkel szembesülnek, minden kampányra egyediek, és a játékosok minden kampány során hozott döntéseivel együtt fejlődnek. Ha a játékosok elég sokáig túlélik, a kampány végén egy Epic Foe-gyel találják szembe magukat.
A Haladó Régiók új fenyegetéseket és új képességeket vezetnek be, hogy segítsék a játékosokat a The Dark War-ban. Ezek az új fenyegetések és képességek 3D-s konstrukciók formájában jelennek meg, mint például egy óriás, amiben Tree Heroes elbújhat, egy repülő Manticore Heroes, aminek lovagolnia kell, vagy titokzatos homokviharok! Nagy szerepet játszanak a fejlődő Campaign Mode-ban. Minden Advanced Region-nak van egy sötét, káros és egy világos, segítő oldala. Ahogy a játékosok haladnak a Campaign Mode-ban, azon fognak dolgozni, hogy visszaállítsák a sötét régiókat a segítő oldalukra. A helyes döntések meghozatala ezen régiók visszaállításához és a Karavánok megmentéséhez elengedhetetlen a győzelem eléréséhez a Campaign Mode-ban."
Ezek az új funkciók tartalmaznak egy Campaign Mode-t Enemy Generals-gyel, azaz a hősök által elsajátítható képességeket, Advanced Regions and Caravans-t.
A lakókocsik a falusiak lerombolt otthonait jelképezik ebben a sötét időszakban, és az összes régióban szétszórva vannak. A játékosoknak azzal a további kihívással kell szembenézniük, hogy megmentsék ezeket a lakókocsikat, és biztonságosan elkísérjék őket a Capital City-ba, mielőtt legyőzhetnék a Epic Foe-et.
A képességek hasznos képességek, amelyeket a játékosok a hőseikhez rendelhetnek, és Experience Points szükséges az aktiváláshoz. Tapasztalati pontokat mostantól játék közben lehet szerezni olyan értelmes döntések meghozatalával, amelyek segítik a csapatot céljaik elérésében.
A Kampány mód egy folyamatosan változó kesztyűs kihívásként játszódik, ahol a játékosoknak többször kell végigjátszaniuk a játékot, a szokásos Epic Foe helyett a tábornokokkal szembesülve. A játékosok rendelkezésére álló különböző képességek, valamint a fenyegetések, amelyekkel szembesülnek, minden kampányra egyediek, és a játékosok minden kampány során hozott döntéseivel együtt fejlődnek. Ha a játékosok elég sokáig túlélik, a kampány végén egy Epic Foe-gyel találják szembe magukat.
A Haladó Régiók új fenyegetéseket és új képességeket vezetnek be, hogy segítsék a játékosokat a The Dark War-ban. Ezek az új fenyegetések és képességek 3D-s konstrukciók formájában jelennek meg, mint például egy óriás, amiben Tree Heroes elbújhat, egy repülő Manticore Heroes, aminek lovagolnia kell, vagy titokzatos homokviharok! Nagy szerepet játszanak a fejlődő Campaign Mode-ban. Minden Advanced Region-nak van egy sötét, káros és egy világos, segítő oldala. Ahogy a játékosok haladnak a Campaign Mode-ban, azon fognak dolgozni, hogy visszaállítsák a sötét régiókat a segítő oldalukra. A helyes döntések meghozatala ezen régiók visszaállításához és a Karavánok megmentéséhez elengedhetetlen a győzelem eléréséhez a Campaign Mode-ban."
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
GLGTEDTDW
Vonalkód
728028450958
Cikkszám
BFR24231
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
"Tiny Epic Defenders: The Dark War, an expansion to Tiny Epic Defenders, is the latest installment in Chronicles of Aughmoore. It introduces new Heroic characters like the Lionkin Charioteer and the Birdfolk Shadow Walker. It also introduces new Epic Foes, new Dire Enemies, and new Artifacts, but more importantly, it introduces new and exciting features that keep players making difficult choices from the edge of their seats.
These new features include a Campaign Mode with Enemy Generals, Skills that Heroes can learn, Advanced Regions and Caravans.
Caravans represent the shattered homes of villagers during this dark time and are spread across all the Regions. Players are faced with the additional challenge of rescuing these Caravans and escorting them safely to the Capital City before they are can defeat the Epic Foe.
Skills are useful abilities players can assign to their Heroes and require Experience Points to activate. Experience Points are now earned during play by making meaningful decisions that help the party reach their goals.
The Campaign Mode plays like an evolving gauntlet challenge, where players must play through the game multiple times, facing Generals at the intervals instead of the regular Epic Foe. The different abilities players will have at their disposal, as well as the threats they face, are unique to each Campaign and evolve with the choices players make during each Campaign. If players can survive long enough, they will face an Epic Foe at the conclusion of the Campaign.
The Advanced Regions introduce new threats and also new abilities to aid the players in The Dark War. These new threats and abilities come in the way of 3D constructs like a giant Tree Heroes can hide in, a flying Manticore Heroes can ride, or mysterious Sandstorms! They play a big part in the evolving Campaign Mode. Each Advanced Region features a dark, harmful, side and a light, helpful, side. As players progress through the Campaign Mode, they will work to restore the dark regions to their helpful side. Making the right choices to restore these Regions and rescue the Caravans is critical to achieving victory in Campaign Mode."
These new features include a Campaign Mode with Enemy Generals, Skills that Heroes can learn, Advanced Regions and Caravans.
Caravans represent the shattered homes of villagers during this dark time and are spread across all the Regions. Players are faced with the additional challenge of rescuing these Caravans and escorting them safely to the Capital City before they are can defeat the Epic Foe.
Skills are useful abilities players can assign to their Heroes and require Experience Points to activate. Experience Points are now earned during play by making meaningful decisions that help the party reach their goals.
The Campaign Mode plays like an evolving gauntlet challenge, where players must play through the game multiple times, facing Generals at the intervals instead of the regular Epic Foe. The different abilities players will have at their disposal, as well as the threats they face, are unique to each Campaign and evolve with the choices players make during each Campaign. If players can survive long enough, they will face an Epic Foe at the conclusion of the Campaign.
The Advanced Regions introduce new threats and also new abilities to aid the players in The Dark War. These new threats and abilities come in the way of 3D constructs like a giant Tree Heroes can hide in, a flying Manticore Heroes can ride, or mysterious Sandstorms! They play a big part in the evolving Campaign Mode. Each Advanced Region features a dark, harmful, side and a light, helpful, side. As players progress through the Campaign Mode, they will work to restore the dark regions to their helpful side. Making the right choices to restore these Regions and rescue the Caravans is critical to achieving victory in Campaign Mode."