Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Eredeti leírás
Részletek
Neshilim, a megbuktatott despota az elmúlt hónapokat azzal töltötte, hogy felfedje, mi vezetett bukásához. Az átkozott szekta és paraszti csőcselékeik változás utáni vágya volt a felelős. Változás? Jóra? Micsoda lélegzet-pazarlás! Egyetlen paraszt sem tudná, mit jelent a „jó”... mégis ők voltak az oka annak, hogy kollégái most magas karókra húzva lógtak, ő pedig menekült.
Az északi Vidal-Sis népcsoport hatalmas, nyílt mocsaras területein – ahol senki sem akart lenni, nemhogy élni – régóta eltartott egy maroknyi banditából, csavargóból, disszidensből és a környező nemzetek csőcselékeiből álló lakosságot. Időnként ezeknek a nemzeteknek a hadseregei megpróbálták levadászni a legrosszabbakat, de végül a mocsárba zuhantak. A terület megtisztítása soha nem sikerült, az ismételt erőfeszítések ellenére sem.
Hetekbe telt, amíg a hatalmas, büdös mocsárban keresgélt, mire kitalálta, melyik homályos búvóhelyen lakott a szekta a véletlenszerűen összeválogatott banditacsoportok között. De végül megtalálta, és itt volt az ideje, hogy galambot küldjön ahhoz az idegesítő félszerzethez. Hamarosan a szekta megfizet – darabonként.
A Rejtekhely 5 forgatókönyvet kínál, amelyek meglehetősen eltérnek a Abyssal Rift fő kampánytól. Ha sikerül legyőznöd a szektát, biztonságos menedékre teszel szert, legalább egy időre, lehetővé téve a felépülést és az ellátmány feltöltését. De a szekta könyörtelen, így egy napon előfordulhat, hogy lerohanják a rejtekhelyedet. Soha ne érezd magad biztonságban; maradj éber.
Az északi Vidal-Sis népcsoport hatalmas, nyílt mocsaras területein – ahol senki sem akart lenni, nemhogy élni – régóta eltartott egy maroknyi banditából, csavargóból, disszidensből és a környező nemzetek csőcselékeiből álló lakosságot. Időnként ezeknek a nemzeteknek a hadseregei megpróbálták levadászni a legrosszabbakat, de végül a mocsárba zuhantak. A terület megtisztítása soha nem sikerült, az ismételt erőfeszítések ellenére sem.
Hetekbe telt, amíg a hatalmas, büdös mocsárban keresgélt, mire kitalálta, melyik homályos búvóhelyen lakott a szekta a véletlenszerűen összeválogatott banditacsoportok között. De végül megtalálta, és itt volt az ideje, hogy galambot küldjön ahhoz az idegesítő félszerzethez. Hamarosan a szekta megfizet – darabonként.
A Rejtekhely 5 forgatókönyvet kínál, amelyek meglehetősen eltérnek a Abyssal Rift fő kampánytól. Ha sikerül legyőznöd a szektát, biztonságos menedékre teszel szert, legalább egy időre, lehetővé téve a felépülést és az ellátmány feltöltését. De a szekta könyörtelen, így egy napon előfordulhat, hogy lerohanják a rejtekhelyedet. Soha ne érezd magad biztonságban; maradj éber.
*A fenti szöveg automatikusan lett létrehozva. Az eredeti, idegen nyelvű leírást az "Eredeti leírás" lapfül alatt találod.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Címkék
társasjáték, angol, BlackFire
Gyártói cikkszám
PMHO-EN
Vonalkód
703694046773
Cikkszám
BFR25803
Termék státusza
Külföldi raktárban van. Szállítási idő +8-10 nap
Vélemények
Nincsenek témák!
Eredeti leírás
Neshilim, the deposed despot has spent recent months uncovering what led to his downfall. It was the damnable cult and their peasant rabble’s lust for change. Change? For good? What a waste of breath! No peasant would even know what “good” meant... yet they were the reason his colleagues now hung skewered on tall spikes, and he was on the run.
The Northern Vidal-Sis, in the vast open marshlands - where no one wanted to be, let alone live - had long sustained a small population of bandits, vagabonds, dissidents, and rabble from surrounding nations. Now and again those nations’ armies would try to hunt down the worst of them, only to inevitably fall to the bog itself. Clearing up the area had never worked out, despite repeated efforts.
It had taken weeks of tracking through the vast, smelly swamp to figure out which obscure hideout housed the cult among the random bandit groups. But he finally found it, and it was time to send a pigeon to that irritating halfling. Soon the cult would pay - one bit at a time.
The Hideout provides 5 scenarios, which are rather different from the Abyssal Rift main campaign. Should you manage to beat the cult, you'll secure a safe haven, at least for a time, allowing recovery and restocking. But the cult is relentless, so one day you might find your hideout being overrun. Never feel safe; remain vigilant.
The Northern Vidal-Sis, in the vast open marshlands - where no one wanted to be, let alone live - had long sustained a small population of bandits, vagabonds, dissidents, and rabble from surrounding nations. Now and again those nations’ armies would try to hunt down the worst of them, only to inevitably fall to the bog itself. Clearing up the area had never worked out, despite repeated efforts.
It had taken weeks of tracking through the vast, smelly swamp to figure out which obscure hideout housed the cult among the random bandit groups. But he finally found it, and it was time to send a pigeon to that irritating halfling. Soon the cult would pay - one bit at a time.
The Hideout provides 5 scenarios, which are rather different from the Abyssal Rift main campaign. Should you manage to beat the cult, you'll secure a safe haven, at least for a time, allowing recovery and restocking. But the cult is relentless, so one day you might find your hideout being overrun. Never feel safe; remain vigilant.