Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
Oliver Sihiveer 2013-ban megjelent játéka 2-4 fő részére a vörös bolygó felszínére repíti a játékosokat, hogy ott különféle kőzetek és ősi, idegen tárgyak után kutassanak.
Mit kapunk a dobozban?
60 db terep lapka, 28 db fa token, 10 db terep token, játékszabály
A játék menete:
A játékosok a lapkákból egy négyszer négyes rácsot hoznak létre, mindegyik rácsponton három darab lapkával. A lapkákat a hátoldalukkal fölfele kell lehelyezni, amiken egy, kettő, három vagy négy nyíl látható.
A játék kezdetekor minden játékos felhelyezi a jelzőjét egy neki tetsző lapkakupacra.
Minden játékos előtt lesz három lapka, amik meghatározzák a technológiai fejlettségüket: mennyi mezőt képesek haladni a pályán, hogy hány fúrójuk lehet kint egyszerre, és hogy mennyi a szállítási kapacitásuk.
A körében egy játékosnak három akciópontja van. Ugyanazon akciót választhatja többször is és akármilyen sorrendben hajthatja végre az akciófajtákat.
Az egyik akció a mozgás, ekkor a játékos a lapkák között mozog. Amennyiben ott egy halom már elfogyott és ezáltal „szakadék” keletkezett, úgy simán átugorhatja.
A másik akció, amit végrehajthat, az ásás. Ekkor a szintjének megfelelő mélységre áshat le a lapkakupacon, amin áll.
A harmadik akciófajta a szállítás. Ekkor a szállítási fejlettségének megfelelően elvehet egy olyan lapkát a mezőről, amin rajta áll az egyik fúrója.
Némelyik kiásott lapkának speciális képessége lesz. Például az azt kiásó játékos megnézhet egy fejjel lefelé lévő lapkát a pályán.
A megszerzett lapkák győzelmi pontokat érnek, de ezekből lehet fejleszteni a fent említett három tulajdonságot is.
Valamint, több játékos fúrója ugyanazon a mezőn segítséget is nyújthat egy játékosnak, aki így képes mélyebbre ásni, vagy nagyobb leleteket elszállítani. Bár, ilyenkor osztoznia kell a győzelmi pontokon a többi játékossal.
Hogyan lehet nyerni?
Mindez addig zajlik, amíg egy játékos elér 20 pontot. Ekkor a játék véget ér és aki megszerezte a 20 pontot, megnyerte a játékot.
Végezetül:
A Dig Mars egy egyszerűnek mondható társasjáték, ami mégis elbűvölő módon vezeti be a társasjátékok világa iránt érdeklődő személyeket ebbe a hobbiba. Könnyen tanítható és tanulható, ezért ajánljuk mindazoknak, akik egy könnyed társasjáték élményre vágynak.
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Játék mechanizmusa
panel lerakós, helyzetkialakítós
Fejlesztési területek
taktikai gondolkodás, helyzetfelismerés, kombinációs készség
Téma/Tematika
földönkívüli
Kiadó
Brain Games
Kiadás éve
2 013
Szerző(k)
Oliver Sihiveer, Reinis Pétersons
Cikkszám
KTM100000047
Vélemények
Nincsenek témák!