Bájos kis bestiák

Bájos kis bestiák

Egyszerű, gyorsan megtanulható, pörgős - már ez is elég lenne egy jó partijátékhoz. A Bájos kis bestiák mindezek mellett vicces és az illusztrációk miatt végtelenül aranyos is! De ne tévesszen meg a külső, ebben a játékban mindenki a többiek hátráltatására törekszik!

14 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 6 játékos számára
~ 15 – 90 perc
0FZKPLO1qkw
Állapot:
9 290 Ft
A vásárlás után járó pontok: 465 Ft
Győri készlet
2 db
Azonnal szállítható, átvehető
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

>>>Itt írtunk róla hírlevelünkben.<<<

A játékról röviden:


A Bájos kis Bestiák 2020-ban jelent meg Kickstarter (közösség finanszírozási formában) oldalon és elég felkapott lett ahhoz, hogy 2021-ben megjelenhessen már magyar nyelven is. A társasjáték teljesen party jellegű, így a legjobb 4-6 fővel játszani.


Mit kapunk a dobozban?

15 kártya (szörnypakli), 115 kártya (hős pakli), 6 csapatvezető kártya, 2 dobókocka, játékszabály, 6 játékos segédlet lap.


Játék menete:

Minden játékos egy-egy hős csapatvezető lapot kap, akivel a játék alatt lesz. Keverjük meg a szörny paklit, majd csapjunk fel belőle 3 lapot, ellenük kell majd megküzdenünk.

A játékosok 5-5 lappal indulnak és körönként három akció ponttal. Körükben 5 akció közül választhatnak: húzunk egy kártyát a fehér pakliból (1 akció pontért), lejátszunk a kezünkből egy lapot, ha instant okoz valami, az megtörténik (1 akció pontért), lent lévő hősünk akcióját aktiváljuk (1 akció pontért), szörnyet hívunk párbajra (2 akció pont) és a kezünkben lévő kártyákat eldobhatjuk, helyette 5 kártyát húzhatunk a kezünkbe (3 akció pontért). A dobókockáknak bizonyos lapok esetén van jelentősége, úgy nevezett siker próbák tételénél (pl. hősök akciói)

A húzópakliban 5 különböző lap lehet: hős kártya, eszköz kártya (negatív vagy pozitív hatással), varázslat kártya (azonnali akciókkal), módosító kártya (kocka dobások után kijátszható), próbatétel kártya (kijátszható hős, varázslat és eszköz kártya lerakása ellen).

Amikor valaki kockával dob, bármennyi módosító kártyát játszhatunk ki rá (de akár saját dobásunkhoz is adhatunk ilyet). Ha pedig valakire próbatétel kártyát tesznek (azaz párbajra hívják), akkor ugyancsak a dobókockák kerülnek reflektor fénybe.


Hogyan lehet nyerni?

A játékosok egyik akciója, hogy megpróbálhatnak szörnyeket legyőzni. Ennek sikeressége vagy elbukása a kocka dobással dől el (ha megadott szám fölé dobunk nyertünk, ha megadott alá, akkor pedig vissza is támad a szörny). Ha sikerült legyőzni a szörnyet, a kártyáját megkapjuk és képessége a csapatvezetőjéhez hasonlóan, minden körben aktiválható.

A játékosok bármennyi hőssel felvértezhetik a csapatukat, de ha mindegyik kasztból szereznek egy főt, nyertek (6 különböző kaszt van). Ha három gonoszt legyőztek, szintén nyernek.


Végezetül:

A játék nagy fokú interakcióra ad teret a játékosok között, tehát akadályozhatjuk ellenfeleinket és a játék lényege, hogy kell is. Ajánljuk azoknak, akik kalandosabb party játékot keresnek és nem rettennek meg attól, ha összefognak ellenük a játék folyamán.

 



SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
egyszerű
Játék mechanizmusa
Akciópontok, Kollekciógyűjtés, Váltakozóképességek, Szerepjátszás, Paklitervezés, Kockadobás, Veddel, TRN-04ProgressiveTurnOrder, Interrupts
Fejlesztési területek
taktikai gondolkodás, helyzetfelismerés,
Kiadás éve
2 021
Cikkszám
KTM100005054
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.