A játékról röviden:
Az AEG kiadó 2013-ban megjelent társasjátéka 12 éves kortól, 2 személy részére egy pörgős titkosügynökös társasjáték.
Mit kapunk a dobozban?
20 titkosügynök kártya, 2 referencia lap, 10 pontjelölő token, játékszabály
A játék menete:
Mindjét játékos 0-tól 9-ig megkapja a lapjait, amelek közül hármat kiválasztanak és maguk elé tesznek. Ez a három lap lesz az úgynevezett 'bitonságos zóna' az ügynökök számára. Ezeket a zónáinkat kell majd titkolnunk, az ellenfelét pedig kitalálnunk.
A kezdő játékos letesz a kezéből egy lapot az ellenfél egyik zónájára, aki arra a hívásra meg kell mondja, az arccal lefelé lévő lapja annál kisebb vagy nagyobb. Vigyázzunk, milyen lapot játszunk ki! Mivel mindeből csak egy darab van, így akár rá is vezethetjük ellenfelünket a lent lévő lapjaink mivoltjára.
Például: megtippeljük az ellenfél egy lapját az 5-ös lapunkkal. Azt a választ kapjuk rá, hogy ennél a számnál nagyobb. Megtippeljük a 8-as lapunkkal, erre viszont 'kisebbet' mond. A következő körben, amikor ellenfelünk tippel kijátssza a 7-es kártyáját a mi egyik titkos lapunkra... Innen már tudni fogjuk, hogy az előző körökben találgatott lap csakis a 6-os lehetett.
Az ellenfél biztonsági zónáit megtippelhetjük egy általunk biztonsági zónának letett lappal is. Például ha mi kiválasztottuk a 9-es lapunkat, de az ellenfél is ugyanígy tett, tippeljük meg vele nyugodtan. Ha eltaláljuk, a lapok felfordulnak és nekünk új lapot kell titkosan lehelyeznünk a 9-es helyett. Azonban, ha a lent lévővel tippeltünk és nem találtuk el, az marad a helyén, ezáltal ellenfelünk könnyen megtippelheti majd visszakézből a lapunkat.
Ha egy lapra már háromszor tippeltünk, kap arra az ellenfelünk egy pont jelzőt jutalmául fifikásságának, majd felveszi a lapot és letesz titkon helyette egy másikat.
Egy körünkben háromszor tippelhetünk vagy ha eltaláltunk egy lapot, az ellenfelünk jön. Ha egy körben háromszor ugyanarra a lapra tippelünk, azt ellenfelünk megmutatja és lecseréli. Ezáltal Ő kap egy pontot, mi pedig elölről kezdhetjük a kitalációt.
Hogyan lehet nyerni?
A játék addig tart, míg az egyik játékos ki nem találja a másik játékos lent lévő három titkos lapját. Ekkor véget ér a játék, de nem feltétlen nyerte meg azt. Minden kitalált lapjáért 1-1 pontot kap, de számítanak a pont jelölők is! Ha az ellenfél ezekből többet gyűjtött össze, még megnyerheti a játékot.
Végezetül:
Az Agent Hunter egy szórakoztató, taktikai társasjáték kizárólag két játékos részére. Gyors, pörgős játékmenetekkel, blöfföléssel és nevetéssel. Bátran ajánljuk pároknak, barátoknak, családoknak!