Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek
A játékról röviden:
Raf Peeters tervezésében és a Smart Games gondozásában 2008-ban kiadott fejlesztő játék, 7 éves kortól tartogat logikai kihívásokat egyéni játékosoknak.
Mit kapunk a dobozban?
Mágneses játéktábla, 4 mágneses játékelem, 48 feladvány különböző szinten, megoldásokkal.
A játék menete:
Az utazójáték egy oldalát úgy alakították ki, hogy a mágnesek rajta megtapadjanak – ez lesz a játékfelületünk. A másik oldalán találjuk a két kis füzetet, amelyek egyike a két kezdő szintet, a másik pedig a haladó és mesterszintű feladatokat tartalmazza, megfejtéssel. Válasszunk egy feladatot és a 4 játékelem segítségével próbáljuk meg úgy lefedni a területet, hogy az összes egérke fej látható maradjon és a megadott számot se fedjük le, de az összes mágnest felhasználjuk hozzá a feladatban.
Hogyan lehet nyerni?
Akkor, ha a feladatban megadott egérkék láthatóak, úgy helyesen helyeztük el a sajt darabokat. Ha valakit kihagytunk, akkor bizony újra kell gondolnunk! Többedik próbálkozásra sem megy? Nézzük meg a megoldás füzetet!
Végezetül:
Ezzel a játékkal nem itatjuk az egereket: addig nem lehet letenni, míg a végére nem ér az ember! Igen, még utazáshoz is magaddal viheted, hiszen kompakt mérete és mágneses darabjai mindezt lehetővé teszik. Játékra fel!
GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!
Hasonló termékek
Adatok
Játékcsalád
Magnetic Travel
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
kezdő
Játék mechanizmusa
ügyességi, panel lerakós
Fejlesztési területek
kreativitás, stratégiai gondolkodás, koncentrációs képességek fejlesztése
Téma/Tematika
egér
Kiadó
Smart
Kiadás éve
2 014
Cikkszám
KTM100002901
Vélemények
Nincsenek témák!