Granna Szuperfarmer Ranch - BONTOTT társasjáték

Granna Szuperfarmer Ranch - BONTOTT társasjáték
Granna Szuperfarmer Ranch - BONTOTT társasjáték
Granna Szuperfarmer Ranch - BONTOTT társasjáték
Granna Szuperfarmer Ranch - BONTOTT társasjáték
Granna Szuperfarmer Ranch - BONTOTT társasjáték
Granna Szuperfarmer Ranch - BONTOTT társasjáték

A Szuperfarmer folytatása, újra lehet gyűjteni, számolni és kombinálni. A játékosok állatokat tartanak a ranchon, ám az állattenyésztéshez először új földterületet kell vásárolniuk. Az erdőben pedig ott leselkedik a farkas és a róka, hogy elrabolja tőlünk jószágainkat. Szerencsére hűséges kutyáink megvédhetnek minket tőlük. Gyere és tedd próbára magad állattenyésztőként ebben a remek szórakoztató játékban!

7 – 99 éves kortól ajánlott
2 – 6 játékos számára
~ 30 – 40 perc
RRP: 9 390 Ft 

Ez a beszállító által legutóbb ajánlott kiskereskedelmi eladási ár.

8 490 Ft
A vásárlás után járó pontok: 255 Ft
Győri készlet
1 db
Azonnal szállítható, átvehető
Kedvencekhez
Ajánlom
Összehasonlítás
Kérdés a termékről
Részletek
Hasonló termékek
Adatok
Vélemények
Részletek

Michal Stajszczak (Karol Borsuk játéka alapján) játéka 2012-ben jelent meg a Szuper Farmer társasjáték folytatásaként 2-6 játékos számára.
 
Mit kapunk a dobozban?
 
Játéktábla, 102 állat zseton, 6 kutyafigura, 2 db tizenkét oldalú dobókocka, hatoldalú dobókocka, színes korongok, játékszabály
 
A játék menete:
 
A tábla kikerül az asztal közepére és a szabálykönyvben meghatározottak szerint a játékosok számához mérten felhelyezik a kezdő karámjaikat. Ide mindenki kap egy nyulat és egy birkát.
 
Egy játékosnak a köre két fázisból áll:
 
1.: Vásárolhat legelőt, illetve beválthatja az állatait. A váltási költségek a következők:
 
6 nyúl= 1 birka
 
2 birka= 1 tehén
 
2 tehén= 1 ló
 
3 nyúl= 1 kis kutya
 
6 nyúl= 1 nagy kutya
 
1 nyúl= 1 sárga mező
 
2 nyúl= 1világoszöld mező
 
4 nyúl= 1 sötétzöld mező
 
A cserék lehetnek összetettek is, így rengeteg taktikázási lehetőség van a játékban.
 
Ha új legelő területet vesz a játékos, akkor a saját színéből egy korongot be kell illesztenie a megvásárolt mező közepében lévő lyukba. A megvásárolt terület mindig összefüggő kell, hogy legyen a már meglévő területével.
 
A megvásárolt legelőt sem váltani, sem eladni nem lehet.
 
A megvásárolt állatot fel kell, hogy tudja helyezni a mezőre. Vagyis kell neki elég hely a mezőn.
 
2.: Állatok szaporítása.
 
A játékos dob a két 12 oldalú kockával és minden pár után kap egy újabbat a kidobott állatfajból. Figyelem! Csak akkor szaporítható egy állat, ha az ki lett dobva a kockákkal. Hiába van belőle egy vagy több pár, ha nem dobott a játékos megfelelő állatot a kockával, nem szaporodik az adott állata.
 
Ezután az állatokat fel kell helyeznie a mezőre, ha van ott elég hely. Ilyenkor lehetőség van az állatok áthelyezésére, hogy az újakat is le lehessen helyezni. Egy mezőn 6 nyúl fér el, csupán 1db birka, a tehénnek egy dupla mező kell, a lónak pedig 3.
 
Ha valaki farkast vagy rókát dob a kockákkal, akkor dobnia kell egy 6 oldalú kockával utána, és a kidobott számú mezőkről a róka esetén le kell venni az összes nyulat, a farkas esetén a teheneket, birkákat és lovakat. Tartozzanak az állatok akárkihez.
 
Ha a játékosnak van kiskutyája, akkor ezt bedobva semlegesíthet egy róka ikont, ha pedig nagykutyája, akkor egy farkas dobást.
 
 
 
Hogyan lehet nyerni?
 
A játék addig folyik a fentieknek megfelelően, amíg egy játékos össze nem gyűjt a legelőjére egy darabot az összes állatfajtából. Ekkor ez a játékos megnyerte a játékot.
 
Végezetül:
 
A játék remek szórakozás mind kicsiknek, mind nagyoknak. Így egy remek családi társasjátékot kapunk, ami elbűvölő játékelemeivel és könnyen megtanulható szabályaival rabul ejti a játékosok szívét már az első játék alkalmával. Ajánljuk kis és nagy családosoknak, baráti társaságoknak ezt a könnyed, de rendkívül szórakoztató társasjátékot.


SAS és KOS a társasjáték webáruház Kiváló árak a SAS és KOS társasjáték webáruházban Tényleges raktárkészlet a SAS és KOS társasjáték webáruházban Gyors szállítás a SAS és KOS társasjáték webáruházban Személyes ügyfélszolgálat a SAS és KOS társasjáték webáruházban Visszavásárlási garancia a SAS és KOS társasjáték webáruházban

GYERE! TÁRSASOZZ VELÜNK!

Hasonló termékek
Adatok
Játékszabály nyelve
magyar
Nyelvi függőség
nyelvfüggetlen
Játékszabály jellege
közepes
Játék mechanizmusa
kockás, helyzetkialakítós
Fejlesztési területek
stratégiai gondolkodás, rendszerező képesség, kombinációs készség
Téma/Tematika
farmeros
Kiadó
Granna
Kiadás éve
2 013
Szerző(k)
Michal Stajszczak Karol Borsuk, Piotr Socha
Cikkszám
BON100002190-bontott
Termék státusza
Bontott termék, kedvezőbb ár    
Vélemények
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.